dinsdag 11 januari 2011

Kleur bekennen...

Deze kleuren zijn DE kleuren in mijn interieur!
Ik hou van deze kleuren, ik hou van de combinatie;

fris, zoet, lief, mooi, gezellig etc.
Ik denk dat ik dit nooit zat word!!
Maar ja, dat dacht ik ook toen ik lang geleden een
terracottarode slaapkamer had, omdat ik m'n
lila slaapkamer zat was.
Inmiddels ben ik ouder en 'wijzer' en wie
weet heeft dat nog enige invloed ;-)?!
Kleur is voor mij wel aan een ruimte gebonden;
als ik aan een keuken denk, zie ik rood, rood, rood
(als accentkleur), als ik aan een slaapkamer denk,
zie ik wit/creme en een toefje geel/goud of roze,
en verder mag het hier en daar een gezellige, bonte
verzameling zijn...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....