zaterdag 29 januari 2011

Een kopje van dit en een kommetje van dat....



Een kopje met van dit en een kommetje
met dat, maakt het nog gezelliger om te
gaan freubelen.
Voor m'n speldenkussen heb ik een katoenen
zakdoek gebruikt, vulling er in en onderaan vastgebonden
met wol. Heeelll makkelijk, maar toch een leuk effect!
(Ik hou erg van SNEL resultaat, dus dit was een leuk projectje :-))
Dit kommetje (een oudje van Vileroy en Boch, I like!!!) is zo
gezellig en decoratief met deze bolletjes er in!
Daar kan ik helemaal blij van worden!


...En toen ben ik aan het freubelen geslagen en
deze twee 'Home is where the heart is' gemaakt.
Chrissie heeft er ook een gekregen voor haar verjaardag :-)
De andere is voor een andere vriendin.
Vilt is behoorlijk prijzig, dus voor de achterkant van
de huisjes heb ik een creme deken gebruikt.

Verder werd ik vanmorgen erg blij van de zon die
m'n huis in scheen, dus ben heerlijk veel foto's
gaan maken! Zaterdagmorgen; uitslapen, ontbijtje,
zonnetje in huis, lekker foto's maken.... Heeerrrlijk!
Oke, ik ga er snel iets van laten zien op ons blogje,
maar de zon heeft ook een keerzijde. Het confronteert
mij met de stof die her en der verspreid ligt over al mijn
leuke spulletjes! Ik moet noooodig iets in m'n huis doen :-(.
Dussss...in de benen en als ik goed m'n best heb gedaan
mag ik dan weer bloggen :-).

Fijne zaterdag!!

1 opmerking:

  1. wat leuk! ik heb precies hetzelfde, het moet wel snel klaar zijn ;) Waarschijnlijk daarom voor hetzelfde project gekozen. Zie hier mijn resultaat.

    http://eenkloddertjerozehier.blogspot.com/2011/02/speldenkussen.html\

    fijne avond!

    groetjes daan

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....