woensdag 26 januari 2011

Lekker jarig zijn!

Ik ben vandaag jarig!
Vanmorgen al in alle vroegte 2 kleine mannen aan de telefoon om me voor schooltijd nog even te feliciteren.
Verder natuurlijk de nodige smsjes, mailtjes, krabbels en wat heerlijk ouderwetse kaarten!!!
Hierna met moeder en schoonzus naar de kleur-analyse-mevrouw.
Wat een leuke ochtend! Veel geleerd of afgeleerd! ;)
Natuurlijk kon ik het ook niet nalaten om in huis eens flink rond te kijken bij deze mevrouw. En werkelijk alles was prachtig op elkaar afgestemd van kleuren! Heerlijk.
Nu staan er 20 cupcakes in de oven, voor morgen op mn werk, dit keer met appel en kaneel.
Hopelijk vinden de collega´s ze net zo lekker als dat ik ze vind!

Zo en nu heerlijk rondneuzen op jullie blogs! Heb ook nog een Ariadne at Home liggen en als mn oven klaar is, ga ik een boeket bloemen voor mezelf halen! Tja, je bent tenslotte niet elke dag jarig.

Fijne dag allemaal!!

3 opmerkingen:

  1. Happy Birthday! Hope you have a lovely day Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Helemaal gemist, je verjaardag.
    Nog van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een toffe dag hebt gehad.
    Heb je nog dingen van je lijstje gehad? ik zag zo af en toe wat langskomen :-)

    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo

    Oohh wat klinkt dat als een Heerlijke Dag!!
    Nog Van Harte Gefeliciteerd!!
    Beetje laat met Feliciteren, had het wel voorbij zien komen hoor :)
    Maar was vorige week wat minder actief hier door allerlei dingen die er tussen door fietsen alhier.....

    Je cakes klinken Heerlijk!
    Zijn ze in de smaak gevallen?
    Wat leuk om naar een kleur-analyse-mevrouw te gaan....

    Bos bloemen is ook Fijn....
    Laatst dacht ik nog..., Die staan hier bijna nooit in huis.... Toch best wel jammer.....

    Nou ik wens je nog een fijne Zondag....

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....