zaterdag 29 januari 2011

Lovely pink


Oooooh, wat vind ik m'n eigen huis toch leuk :-).
Zoals jullie zien....veeeel pink!!
Ik word er vrolijk van en vind het een kleur die
veel gezelligheid geeft.
Vrienden (m.n. de mannen) noemen m'n huis regelmatig
een poppenhuis of zelfs een barbiehuis.
Alle prullen worden dan van uitgebreid commentaar
voorzien, maar vervolgens moet er dan toch ook
gezegd worden; '...maar 't is wel gezellig!'
En dat ben ik geheel met ze eens!


Onderstaande wekker wil ik jullie niet onthouden :-).
Hij is reusachtig groot en het was liefde op het eerste gezicht.
Jaren geleden liep ik op een antiek- en curiosamarkt en bij een
gezellig oud meneertje in zijn kraam stond deze grappige
beauty. Ik schoot echt in de lach toen ik 'm zag staan en
't kon me niks schelen dat de meneer vertelde dat tie het
niet meer deed (ik weet niet of ik wil weten hoeveel herrie
het in het verleden heeft geproduceerd).
Nog steeds moet ik glimlachen als ik 'm zie staan. 
Het is gewoon een schattig ding! Soms koop je iets en ben je 
heel nieuwsgierig naar de voorgeschiedenis.... Dat heb ik bij
deze wekker!  

Zo, jullie hebben weer even bij me naar binnen
mogen gluren :-). Ik geniet er ook heel erg van als ik
bij jullie naar binnen gluur! Zo heerlijk, gewoon vanuit m'n
relaxte (roze) stoel, zonder door de kou te hoeven en
bij ieder huis een glimp proberen op te vangen van het
interieur.... Die tik heb ik! En dan probeer je het toch
zo subtiel mogelijk te doen, valt niet altijd mee ;-)....
Bloggen is dus een uitkomst!

5 opmerkingen:

  1. Hahahahhaha,ik zit te genieten hier in mijn roze ochtendjas,in m'n roze huis.... heerlijk een soortgenoot! ik heb gister nog een perzikroze vachtje gekocht voor op de poef...mensen snappen niet dat er hier ook nog 2 "mannen"wonen.... Lekker genieten deze "roze"zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook nooit helemaal uit de roze-fase gekomen. Gelukkig heb ik nu een dochter waar ik mee los kan (en die gelukkig ook erg van roze houdt...). Dank voor het mogen binnenkijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfff.... Heel stuk getikt....
    Ging er iets mis....
    Even nieuwe poging :)



    Wat ziet het er Leuk, Romantisch en Lief uit!
    Leuk om even bij je te kunnen "kijken" :)
    Dat kastje in de bovenste foto's heb ik hier ook staan.... Die was van mijn opa en oma....
    Die zijn helaas niet meer onder ons.... Toen mijn oma 2 jaar terug is overleden, mocht ik het kastje.... Hij staat op de slaapkamer.... Maar je ziet hem niet er ligt Zoveel rommel op **schaam**.....
    Hij is nog gewoon donker hout kleur, maar zou hem graag wit willen verven .....
    Een mooi nieuwe jasje geven....
    Deze foto's inspireren om dat wel toch één deze maanden te gaan doen.....
    Zelf heb ik wel een zwak voor het kastje (staat me zoiets bij dat het ook wel een buik kastje heet ofzo? **weet het niet zeker**) ....

    Ik vind de Wekker Lief!
    Soms heb je dat hè dat je voor iets valt ;)
    Ik vind het vogeltje aan die fles ook zo Mooi!
    En die bloempot met de **Denk** bolletjes erin....
    Zag ik nu ook dat je zelf een kastje had gemaakt van drie tafeltjes op elkaar?

    Er valt veel te ontdekken op de foto's....
    Erg leuk gedaan :)

    Fijne Zondag....

    Dag.... Dag....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor jullie positieve reactie! Vooral als je nog maar net begonnen bent, zoals ik, is het spannend om te lezen wat anderen van je knutsels vinden. Vind jullie blog ook echt superleuk! Kijk uit naar jullie volgende artikel!

    Groetjes Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whaaaaaaa wat een ontdekking jullie blog ohhhh echt thuis komen is dit.
    wat gaaf jullie beschrijving bont en wit en als basis een heerlijke wit kleur lekker fris, jullie maken zoveel leuks en een workshop haken leuk leuk leuk:-))
    waar zouden we zijn zonder kleur in ieder geval niet zo vrolijke blij als nu, nou ik ben juullie nieuwe fan, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....