vrijdag 21 januari 2011

Lyrisch...


Velen van jullie kennen ongetwijfeld 'Dottie Angel'...
Niet?! Dan wordt het hoog tijd dat je een kijkje gaat
nemen op deze blog! Ik word er iedere keer weer
lyrisch van! Zo leuk, zo mooi, zo origineel, zo
creatief en zo gezellig! Ik krijg vreselijk veel zin
in 'craften' als ik daar een kijkje neem...
Dat wil ik jullie niet onthouden natuurlijk, dus even wat
mooie plaatjes en leuke ideeen om misschien zelf eens
mee aan de slag te gaan!!


De teksten met stofjes en kantjes en freubeltjes zijn geweldig!!

:-)


...Ook erg leuk om dit als tafelkleed te gebruiken!




Dottie Angel heeft ook twee boeken geschreven en
geeft deze zomer een 3 daagse workshop in Engeland!
Heeft iemand een boek in bezit en zo ja,
hoe kwam je er aan?! Ik ben benieuwd!
Mmm...zal ik nog even verder gaan neuzen of het
hierbij laten voor vandaag?!


5 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je bezoekje op mijn blog!
    Maar jullie hebben ook een super leuke blog zeg!
    Ik ga jullie ook zeker volgen.

    Lieve groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooohhh, ik ken het niet....
    Zal straks een kijken want de plaatjes zijn Super!
    Kan me voorstellen dat je daar helemaal blij en vrolijk van kan worden :)
    Leuk ideetjes!!
    Ik ga snel even op google zoeken....

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey there!

    Luv ur bont lil Blog =)
    And the glasses too sweet!!!

    sugarsweet greets from Germany, Christin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een gave ideeen. Gaan we zeker even een bezoekje doen, wat een inspiratie.

    Liefs Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,

    Dottie Angel heeft geen 2 boeken geschreven, de eerste komt deze maand uit. Heel leuk met allerlei extraatjes... jawel, ik ben gezwicht... te bestellen via uppercase.ca (even google'en) waar ook een leuk filmpje is over het boek en de schrijfster!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....