dinsdag 4 januari 2011

Plaaaaaatjes!!

Ik hou van plaatjes, veeeel plaatjes, overal, dozen puilen uit
met verzamelingen van plaatjes, het liefst het hele huis behangen
met plaatjes!! Oke, dat wordt misschien een beetje druk, dus beperkt
tot de muur van m'n rommel/opbergkamer en de gang...

 Deze poster hangt in de gang...ik vind de kleurcombinatie erg mooi
en het past goed bij de sfeer...

En....ik hou ook erg van zwart/wit foto's!! Als er ergens
zwart/wit ansichtkaarten hangen, MOET ik altijd even kijken.
Ook erg leuk als souvenir (de poster komt uit Rome).


N.a.v. mijn lyrisch bovenstaande plaatjes en woorden,
is het misschien niet raar dat ik het fotobehang van Pipstudio
en Studio Ditte geweldig vind! Mijn absolute favouriet
blijft deze....

http://www.studioditte.nl/
Het knoopjesbehang, de vogelhuisjes en de oldtimers zijn
ook geweldig!!!

Maar stiekem denk ik dan... mmm...misschien valt het zelf
ook nog wel te maken...toch?! ;-)

1 opmerking:

  1. Hi girls, bedankt voor jullie lieve commentaar. Ik ga jullie ook volgen, "you had me" toen ik las dat geen kringloopwinkel of rommelmarkt veilig was.Klinkt als mij....Dat behang is geweldig, heb net 3 rollen Nina Campbell besteld ook zo prachtig!

    XX

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....