donderdag 13 januari 2011

Postcards....


 Gewoon ouderwets kaartjes krijgen via de post
blijft toch het allerleukste??!


'k Vind het ook leuk om kaartjes te versturen!
(Tegelijkertijd een grotere kans dat je er ook eentje terug krijgt ;-))
Wanneer ik dan weer eens een knip en plak
behoefte heb, ga ik lekker kaartjes maken.

Wie weet ga ik er van 't weekend weer eens mee aan
de slag. Maar ja, heb ook nog een deken en vilt liggen
waar ik verder mee wil en 'k wil ook weer een breiprojectje
starten en (oh ja!) m'n huis moet ook nog schoon.
Waarom komt dat altijd op de laatste plaats?!

1 opmerking:

  1. Heerlijk he, dat kaarten maken. Lekker knippen en plakken en schuiven, hier wat daar wat en natuurlijk (bij mij tenminste) een hele tafel vol met frutsels en freubels. Ik moest zo lachen om jullie vorige stukje, ik zag gelijk onze steenrode bank weer voor me en de gele gordijnen.
    Maar zeg zelf...voor die tijd was dat best stylisch toch? :-)
    Bij mij in de huiskamer heb ik precies zulke kleuren als jij nu en ik denk ook idd dat ik deze kleuren nooit zat ga worden, maargoed zeg nooit nooit ik kan me er alleen niks bij voorstellen.
    Nou knutselse en een gezellig weekend.

    X.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....