donderdag 27 januari 2011

SALE!!


Goh, wat een leuk jurkje he??! Van Steps, helemaal leuk!
Ik hou van die winkel, vooral in SALE-tijden (dan hou ik al
snel van een winkel, hoor).
Ik wilde dit jurkje zooo graag hebben! Ik hield de webshop
angstvallig in de gaten, zodat ik precies wist wanneer ik
naar de winkel moest gaan hollen. Want ja, ik koop het dan toch
liever gewoon in de winkel offf.... Weet je wat, ik bestel
het voor een keer gewoon via de webshop! Ideaal! Geen teleurstellende
rit naar de winkel, waarbij je ontdekt dat precies jouw maat er uit is!
Dusss, zo gedacht, zo gedaan...
Het jurkje bleek het toch net niet te zijn... het model staat me
gewoon niet optimaal. Nou ja, dan stuur je het gewoon terug,
zoooo handig van die webshops!! Ideaal! Je moet het alleen
gewoon ff DOEN en... dat wel binnen 7 dagen.
7 dagen??! HELP!!! Daar kwam ik na 10 dagen achter!!!!
Webshops, NIKS VOOR MIJ!!! Dit had ik kunnen weten, maar ik
kon de verleiding niet weerstaan :-(.
Nu mijn briljante vraag (tja, ik probeer het gewoon): Wie oh wie
ziet zichzelf al lopen in dit geweldig leuke jurkje?!

En ja... hetzelfde verhaal geldt voor dit onderstaande
geweldig leuke gestipte tuniekje.... Hij is iets te groot voor me :-(
(Hoe dom kun je zijn??!)


Oke, wie niet waagt, wie niet wint...
Is er IEMAND die interesse heeft?!
Het wordt een mooi SALE prijsje, dus sla
je slag!!

Het jurkje is maat 34
het tuniekje maat 36


Zeg het voort, zeg het voort,
SALE bij Wit en Bont! :-)

3 opmerkingen:

  1. Good morning :)
    Thank u for your comment..
    SO nice :)
    Really nice of u.

    I hope u are having a good dag, and that u have a HAPPY weekend ;)

    HUGS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig jurkje, echt super. Maar nee...al ben ik bijna 10 kilo kwijt..hier ga ik nog lang van zijn leven niet in passen.:)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....