donderdag 24 februari 2011

Award!!


Tadaaaa..... onze eerste AWARD!!
We voelen ons zeer vereerd!!
Gekregen van de ontzettend leuke en
inspirerende Noorse blog 'Duse Pastels'.
Helemaal onze kleuren en stijl!!
Heel hartelijk bedankt!

Oke, nu dus 8 interessante feitjes over ons...
Nou, hou je vast...
- We zijn al 16 jaar vriendinnen (best friends!!)....
sinds de brugklas! :-)
- We zijn zeer groot fan van Roxette en bleren alle nummers
vol overgave mee!
- We hebben samen een aantal maanden in Brazilie (Rio de Janeiro)
gewoond en gewerkt.
- Chrissie werkt in de zorg, Heidi in de hulpverlening (daar verschillen
we dan wel enigzins in :-)).
- Ons abonnement bij de sportschool is inmiddels afgelopen en daar
zijn we zoo blij om. Eindelijk niet meer steeds een excuus bedenken
om misschien niet te gaan...
- Onze grote droom is om samen een tijdschrift te beginnen!
- Onze leukste vakantie samen was op de bonnefooi door Andalusie
rond trekken. (Blijf onze blog volgen!! Wekelijks een logje over 1
van onze reizen).
- Onze gezamenlijke valkuil is ons huis heeelll gezellig te maken en
het schoonmaken uit te stellen.


En nu dan aan ons de taak om 8 andere blogs te
vereren met een AWARD!
Pfff...moeilijk hoor!

- Meuk is Leuk
- Irideeen
- Silly old suitcase
- Trodelhaus
- Allemaal kleurtjes
- Haken....en meer
- Fancy Vintage
- All around the shed

Kiezen is moeilijk, maar deze blogs vinden we
erg inspirerend, gezellig en bezoeken we regelmatig!








8 opmerkingen:

  1. Very nice to get to know you better!!
    Glad that you took the challenge!;)
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames! En de nieuwe rozen aan de zijkant zijn echt prachtig... dat had ik jullie nog niet verteld, ik zag ze al eerder.
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van harte gefeliciteerd met jullie award en,leuk om de dingen over jullie te mogen lezen,fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie Award!!

    En wat tof dat ik deze weer van jullie krijg!
    Ik ben er blij mee!!

    lieve groetjes Maartje
    silly old suitcase

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations to you!
    And a massive Thank you to you for my first award! I am honoured!
    Thank you so so so so much!
    Love Becca From fancy Vintage,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte dames!! Het is welverdiend, jullie hebben een prachtig blog samen! En dank je wel voor de award. Ik heb er nog een ontvangen dus binnenkort meer erover op mijn blog!
    Groetjes,
    Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om wat meer over jullie te lezen!
    Gefeliciteerd met je award.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg bedankt voor de Award, voel me vereerd dat jullie aan me hebben gedacht!
    Vind jullie blog ook echt super, zoveel leuke posts! Zou hem het liefst aan iedereen, maar zeker ook aan jullie teruggeven. Het is moeilijk kiezen en een aantal heeft hem ook al gehad...
    Nou ik ga me eens even buigen over mijn 8 weetjes.

    Groetjes Paulien

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....