dinsdag 8 februari 2011

Sweet dreams...


Allereerst... Wat was het heeerrrrrlijk weer vandaag!
Ik heb werkelijk de eerste vogels gehoord, de zon voelde warm
aan en het bleef echt lang licht!! Ieder voorjaar weer is dat zo'n
heerlijke ontdekking :-)!

Vandaag even een hoofdzakelijk 'Wit' bericht.
De enige ruimte in mijn huis waar het niet bont is....
...is mijn slaapkamer (ieniminiformaat)
Bij deze even een kijkje in de ruimte waar ik altijd heerrrrlijk
slaap. Na een heel gezellig weekendje weg, waardeer ik
mijn eigen bed (en de rest van het huis) toch altijd wel weer
extra... Maar ja, dat klinkt dan weer zo truttig.


Als ik zo de foto's bekijk, kan ik eigenlijk weinig tot niks
ontdekken wat 'nieuw' gekocht is...
Lang leve de kringloop en rommelmarkt!!


De lakschoentjes zijn van vroeger.... Die had ik aan
naar mijn allereerste bruiloft :-).



...M'n armbanden.... ook kringloop...
En nu staat m'n collectie kettingen nog geeneens op
de foto... Dat is dan weer wel een Bonte verzameling
in een Witte kamer.

6 opmerkingen:

  1. Jaaaa home sweet home, zeker als je weg bent geweest..en het ziet er ook geweldig uit!d

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige verzameling zeg.....
    Gezellig hier, ga je volgen hoor.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kamer!
    geweldig he shoppen bij de kringloop...
    ook al worden de prijzen al hoger..
    ik kan er geen genoeg van krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Chrissie en Heidi,
    bedankt voor jullie leuke reactie op mijn blog in wording. Ik reageer nog even zo, ben aan het ontdekken hoe ik rechtstreeks kan reageren.
    Heerlijk vrolijke blog van jullie, inderdaad weer kleur!! i will follow!
    xx
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Wat een heerlijke kamer zeg, die kledinghangers...leuk leuk.
    Lekker toch om af en toe truttig te zijn, bij ons in de fam. zijn er vorig en dit jaar hele vervelende dingen voorgevallen. Gelukkig gaat het bij ons in het gezin goed en zijn we allemaal gezond, zooooo blij ben ik dan met m'n truttige bestaan :-) heel cliche maar zo waar.

    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er gezellig uit!

    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....