woensdag 16 februari 2011

Spring is in the air...

 

5 opmerkingen:

  1. ohhh wat een heerlijk vinitage lente plaatje ik vind het zo iets gezelligs hebben dat jullie samen dit blog hebben, schrijven jullie om de beurt en de foto's zijn die dan van de 1 en dan van de ander zooooooo leuk, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the china! The photos on your blog are beautiful and uplifting!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo! ja, jullie kunnen mij wel gaan volgen, maar dan volg ik jullie ook!!
    Wát ziet jullie blog er mooi uit en ik kan mij
    helemaal in jullie 'welkom' stukje vinden...

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaa! Spring is in the air! Je ruikt 't gewoon he...en hier zie ik 't aan je foto...dat motiefje van het kopje zie ik nog regelmatig bij de kringloper voorbij komen, zo schattig he...ik heb er ook wat spulletjes van, superleuk!
    en dat onderbord...met elfjes toch? wauwie, mooi hoor!

    Geniet van 't weer he, ondanks dat 't fris is blijft 't lente-gevoel maar komen, heerlijk :-)

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk....van deze lieve kleurtjes krijg je echt lentekriebels.....;0)
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....