zaterdag 19 februari 2011

Vrijdag Stapeldag!

Joepie, het is weer tijd om te stapelen!!
Bovenstaand stapeltje kreeg ik vorig jaar van een hele lieve
vriendin! Zij had het voor me gemaakt en ik was er zooo blij mee!
Geweldig leuk he?!

En onderstaand nog wat bescheiden stapeltjes van m'n
servies verzameling. Links is een frans theeserviesje, I loooove!

Ik ga snel al de andere stapels bekijken... Kijken jullie mee?!
Als eerste krijgen jullie dan het servies van Irma te zien,
ik word daar iedere keer stiekem weer zooo jaloers op! :-)

10 opmerkingen:

  1. Geweldige stapels,hoor,ben gek op kleur,heerlijk,fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he geweldig dat leuke servies heel mooie ik ga je volgen als je het goed vind liefe groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo wit en bont, ik kende jullie blog nog niet maar zo zie je maar waar dat stapelen je allemaal brengt.
    Servies......ik kan er geen genoeg van krijgen.
    Leuke plaatjes en mooi servies.
    Fijn weekend.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk blog hebben jullie! Echt origineel.
    We komen elkaar vast weer tegen in blogland of daarbuiten.
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat 'n gezellig blog hebben jullie ... straalt een en al vrolijkheid uit...prachtige stapel...ik heb me snel als volger aangemeld.
    Fijn weekend, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer zo een mooie stapel!

    Een fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk dat gestapelde serviesgoed, de eerste stapel is wel gewaagd hee! Alles nog heel?? hihi
    Ik laat weleens wat vallen met stapelen maar goed, nog nooit wat gebroken ;-)

    oh wacht even, volgens mij is de eerste stapel gelijmd!

    Nou fijn weekend!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie, vrolijke stapel hebben jullie gemaakt! Ben dol op al dat mooie servies. Vooral dat Franse setje is schattig!
    Fijn weekend!

    Groetjes Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi!
    Vrolijke en Live Kleurtjes :)
    Zal ook eens op de link kijken....

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb net een snelle blik geworpen op de blog.... Die is mooi zeg.... Dank voor de link/tip....

    Ivonne....

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....