zaterdag 26 februari 2011

Zomaar op een zaterdag...


Ranonkels...niet origineel... ik kom ze op zooo veel
blogs tegen, maarrr ze blijven geweldig!!
Fijn verdeeld over glaasjes en vaasjes...

Gisteravond geshopt bij de Primark en zo goed
geslaagd! :-) De tas is zowieso amazing!!
Oke, je moet er wat duwen en trekken en zoeken en
zweten en wachten en zuchten voor over hebben,
maarrrr dan ga je met een volle tas naar buiten met
het tevreden gevoel dat je (relatief gezien) niet veel
hebt uitgegeven ;-).


En vanmorgen 'gekringloopt', hi hi, ik maak er gewoon
een werkwoord van... 't Is immers toch steeds weer hard werken
om tussen alle meuk net dat ene te vinden!
En ja hoor, leuke pastel schaaltjes, bordjes en een paar
mokjes gescoord!

Fijn weekend!!

9 opmerkingen:

  1. Ranonkels zijn prachtig!!
    Vooral in deze witte kleur zien ze er mooi
    en teer uit!
    ...en wat heb je goed geshopt zeg!

    Jullie ook fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat tasje is echt geweldig, maar ook het jurkje en vestje mogen er zijn!!!

    groetjes van Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Heerlijk! en wat een mooi tasje!!! ik heb geintratuint... hahaha,als het voorjaar niet naar je toekomt moet je het zelf maar halen,hahaha!
    Happy Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi tasje, jurkje en vestje...goed geslaagd hoor. En ben het met je eens ...kringloop we hebben gekringloopt of we gaan kringlopen...ja...klinkt goed. Zou het in de DvD opgenomen worden denk je?
    Fijn weekend, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken de Primark helemaal niet... Maar zo te zien kun je er hele mooie dingen halen! Vind alle spulletjes SUPER!

    Groetjes Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die tas is inderdaad helemaal het einde.

    massel hoor met een Primark in de buurt

    groetjes, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik geniet gewoon weer lekker mee van je ranonkels. Bloemen raak je toch gewoon nooit zat.
    Grappig hè de Primark. Als je iets ziet wat ook maar een beetje leuk is, moet je het wel gelijk bij je houden, een minuut later kan het weg zijn :-)
    Ik ben blij dat ik bij andere lees dat ze ook regelmatig "kringlopen" ik durf het soms zelf bijna niet meer te zeggen dat ik weeeer wat heb gekocht, kan het niet laten.

    Groetjes Jolanda. ( geniet van je schone huisje :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. he hoi leuk hoor die ranonkels blijfen leuk die vervelen niet hoor groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn lievelingslentebloemen!

    liefs Iris

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....