dinsdag 15 februari 2011

Designers Guild


Er dreigt een overdosis aan wallpaper te ontstaan
op onze blog... :-)
Op de een of andere manier komen we het overal
tegen en vinden we alles leuk!
Designers Guild vind ik altijd zooo inspirerend!
Niet alleen het behang dus, maar gewoon het
complete plaatje!
Kleurgebruik op een hele mooie, originele
manier! Schitterend... Geniet van deze plaatjes
en voor nog meer moois en een overzicht van
de collectie ga je naar http://www.designersguild.com/









Ik moet eerlijk zeggen dat het meestal bij kijken
blijft...
Helaas gaat het iets boven m'n budget :-(.
Tricia Guild (ontwerpster van...) heeft ook hele
mooie, kleurrijke boeken gemaakt! Deze zijn ook
via de site te vinden.

5 opmerkingen:

  1. Designers Guild is geweldig en de boeken van Tricia Guild om te smullen. Iets te kleurrijk voor bij mij thuis, maar heerlijk om in te bladeren.

    Liefs Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig!!!hier ook alleen maar behang geen gestukte muren, mijn paps was behanger en als je eens weet hoeveel we hebben geknutseld thuis als hij weer eens prachtige behangboeken mee naar huis nam die uit de collectie gingen, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke blog hebben jullie zeg!! OOh helemaal de stijl van mijn dochter dus!!! om heel veel leuke ideeën op te doen ga ik jullie lekker volgen!!
    Fijne dag en een papiertje meer of minder op de muur kan geen kwaad!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blijft mooi he, designers guild. Ook in ons stadje te koop maar inderdaad: ZO DUUR! Jammer, maar met plaatjes doe je ook inspiratie op toch.
    x
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooi behang! Vooral die met het grote boeket, echt helemaal super!

    Liefs Paulien

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....