vrijdag 25 februari 2011

Stapelen op vrijdag(avond)!


Het logje stond al klaar, maar ja, als je dan uit je werk EVEN
denkt te gaan shoppen, dan word het zo laat... :-)
Dusss...stapelen op vrijdagavond!

'k Ben dol op servies, maar vooral het mixen en matchen van servies!
Vileroy en Boch (oudjes), Blond, Hema, Maastrichts aardewerk (oud) en
andere (bloemige) kringloopvondsten.... Heerrrlijk!

En....de stapel textiel...ook zo fijn! Ook allemaal Kringloopjes,
behalve PiP!


Vorige week bij Chrissie in huis me uitgeleefd met m'n camera...
Onderstaande lamp ben ik echt verliefd op!
En... de muur er achter ook! Leuk he, ze heeft chinese tekeningen
uitgeknipt en opgeplakt....zooo mooi!!

8 opmerkingen:

  1. leuk die kopjes en mokjes ik zag van de week een zo kom en hengsel in het roze maar heb hem niet mee genomen stom he maar ja je kan ook niet altyd alles mee nemen groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh mooie mix van kleurtjes en maastrichts aardewerk.
    I like it!

    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een gave lamp zeg, hebben hebben. Nog gefeliciteerd met jullie welverdiende award en thanks voor de mijne, vooral omdat ik altijd zo van jullie "logjes" geniet. Zo gezellig en herkenbaar.
    Geniet van jullie weekend.

    Liefs Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwie wat een leuke stapel!! Ik kan hier zo van genieten he die kleurtjes...vooral de Regoutkommetjes met steel vind ik go-dde-lijk mooi!! Ik weet eigenlijk niet of 't Regoutjes zijn maar wat maakt 't uit, ze zijn geweldig!

    Fijne vrijdagavond en fijn weekend...

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk, jullie ook weer aan de stapel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello! :)

    I am glad you like my blog! :)
    Have a great weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke stapel,........leuk dat jullie ook o.a. pastel regout sparen,........fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie hebben ook al zo'n mooie stapels serviesgoed! Prachtig om naar te kijken. Ook jullie verzameling thee en keukendoeken mag er zijn!

    Fijn weekend!

    groetjes van Madelief

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....