zondag 20 februari 2011

Vintage!!



Soms vragen mensen; 'Maar, wat koop je dan zoal in de Kringloop?'
'Euhm....nou, gewoon, alles!'
Het zijn wel vaak van die vlagen... Momenteel is het veel
freubelspul. Servies speur ik allltijd naar, maar door de tijd heen word
je wat kritischer, dus het moet wel iets speciaals zijn en een redelijke prijs.
Helaas hebben de Kringloopzaken namelijk ook uitgevonden waar mensen zoals
ik naar speuren en de prijzen daar soms flink op aangepast...
Nou ja, ik geef ze groot gelijk :-).
Het verzamelen van tassen is momenteel een vlaag die wat is afgezwakt.
Dit is m'n vintage-verzameling...
Ik vind ze stuk voor stuk leuk! De rode gebruik ik vaak en de verschillende
cognackleur tassen vind ik zooo mooi!
Ze hangen erg decoratief in m'n gang (op de foto in m'n woonkamer
i.v.m. lichtval)! Ik moet stiekem bekennen dat ze wel vaak hangen te
hangen... Het is altijd zo'n toestand om de inhoud van je tas over
te doen naar een andere tas. En aangezien ik nogal eens haast heb,
kost dat dan steeds weer net te veel tijd... ;-)


Kiekeboe!

5 opmerkingen:

  1. Mooie verzamling,hoor,hier ook een tassen en schoenen tic,heb afgelopen zomer wel het een en ander verkocht via mp,ha,ah inmiddels ook weer wat bijgekocht,groetjes en fijne zondagmiddag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, als je dan een keer wél tijd hebt pik je er toch één tussenuit ;) supergaaf die oude tasjes, ik ben ook dol op vintagestijl...geweldig!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie verzameling tassen! Ik koop ook graag tweedehands. Vooral bij Episode en in de Nationale Straat in Antwerpen. Daar haal je de mooiste spullen vandaan!

    groetjes & fijne zondag,

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love Vintagebags!!! I have a lot ;)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you for visiting me the other day...your blog is lovely! I too have a weakness for handbags....such lovely ones you have.
    Off to follow you. xoxoxo Monday hugs to you both! xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....