zaterdag 12 februari 2011

Stylish verantwoord het voorjaar in...


Voorjaar in de lucht... Ik heb nu al schoon genoeg van
m'n zwarte colletjes, shirtjes en donkergrijze leggings...
Tijd voor licht, kleur, luchtig en ga zo maar door!
http://www.whippycake.com/ is een site/shop om heerlijk rond
te kijken. Het gaat om de accessoires, die echt ontzettend
leuk zijn, maar de plaatjes zijn gewoon ook super mooi!
Ik hou van deze stijl.... Stylish verantwoord :-)


Dit blousje vind ik echt AMAZING!!





Pastelkleuren vind ik zoooo mooi w.b. kleding!
Maar ja, het flatteert me nou niet echt bepaald...
Helaassss... Toch vind ik felle en meer sprekende kleuren
ook super mooi...als er maar kleur is! :-)

Alhoewel ik erg graag shop, hou ik het bij plaatjes
kijken vandaag! Oooooh, wat ben ik goed bezig!! ;-)

Welkom trouwens aan onze nieuwe volgers!!
Zo leuk dat er steeds meer bij komen!
En.. bedankt voor alle leuke en gezellige reacties!

Enjoy your day!!

2 opmerkingen:

  1. Wow, wat een gave plaatjes zeg.
    Jullie weten ze ook altijd wel te vinden...super.
    Helemaal m'n kleuren.
    succes met jullie etentje, gaat vast lukken.

    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er zeker Mooi uit....
    Heerlijk die kleuren....
    Vind Heldere kleuren ook mooi....
    Maar als ik dit zie.... Dan is dit toch ook prachtig deze zachtere kleuren......

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....