vrijdag 11 februari 2011

Vrijdag stapeldag!


Yeaeaeahh, wij doen ook mee met 'stapelen op vrijdag'!
Het is zo leuk om te kijken wat iedereen er van maakt,
maar we wilden ook heel graag zelf mee doen...
Maar ja, je weet hoe dat gaat... de week vliegt voorbij,
voor je 't weet is het vrijdag en uit je werk nog even mooie
foto's maken is niet aan de orde (al ben ik heeelll blij dat het
i.i.g. al iets langer licht blijft).
Dus eerlijk gezegd wat foto's uit het archief, maarrr
ondanks dat ik toch vaak het een en ander verschuif, staan
deze tafeltjes al een hele tijd opgestapeld. Ideaal!
En...zo'n stapeltje tafels leent zich dan ook weer voor
stapeltjes boeken, tijdschriften, servies etc.

Ga naar Irma haar geweldige blog 
http://www.allemaalkleurtjes.blogspot.com/)
om alle stapeltjes te kunnen bewonderen!

Lang leve het weekend!!

12 opmerkingen:

  1. Wat een kleurige fleurige stapels....ik ben er weg van!!

    Fijn weekend!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben eigenlijk niet van de kleurtjes bij mezelf maar vind het altijd wel héél leuk om te zien en het blijft toch leuk al die kleurtjes.

    Je hebt leuke stapeltjes gemaakt, al zijn ze dan uit het archief.
    Fijn weekend!

    Groetjes Inge...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een gezellige boel !
    't Blog ziet er ook al zo vrolijk uit !
    Lieve groet
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleurtjes, wordt gelijk een stuk vrolijker na zo'n druiligere dag. Fijn weekend Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. via Irma hier gekomen...
    wat een leuk heb je en je stapel is geweldig!!!
    net een klein kastje...maar ooh zoveel leuker!!!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie hebben flink gestapeld zeg...ziet er super gezellig uit.....
    Zie daar ook zo'n mooi frans doosje.
    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave stapel.

    Elke keer als ik op je blog kom ben ik zo jarloers op je collectie armbanden. Morgen ga ik ook eens bij ons kringloop kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal geweldig!!
    Je behang is helemaal top, maar ik ben verliefd op je grote schaal met bloemen!
    Lieve groet Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben natuurlijk wel van de kleur en van de mooie dingen helemaal. Mooie doos staat er trouwens... Grappig al die stapels, en laat het maar oude foto's zijn, ik vind ze super leuk.
    lekker weekend !!(regen komt hier met bakken de lucht uit, dat wel...)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zo'n etagere van tafeltjes !!
    Ik wordt er vrolijk van.....

    Fijn weekend,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie tafeltjes gestapeld!
    Net je blog ontdekt, met dank aan het stapelen op vrijdag ;-) Ben gelijk volger geworden! Je nieuwst post is ook hééééél aanstekelijk, laat de lente nu maar komen.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....