donderdag 3 februari 2011

Wallpaper....

Het is altijd zo heerlijk om je te vergapen
aan behang... vind ik! Ellende is dat je het niet
zo vaak nodig hebt. Als het er eenmaal op zit,
ga je niet om de haverklap een nieuw behangetje kopen...
Ik hou het dus bij kijken, kijken en dit keer op de
site van Eijffinger. Even wat indrukken, zodat jullie
mee kunnen genieten....








3D fotobehang is echt niet mijn ding, maar het effect
is wel speciaal! 'k Zou er alleen wat zenuwachtig van worden
geloof ik als ik het in huis zou hebben... ;-)


Topper blijft het PIPbehang! Zo mooi, zo lief,
zo leuk! De middelste van de onderste drie vind ik
echt geweldig! De onderste is ook heel gaaf, alsof altijd
de zon schijnt en ja, de bovenste is uiteraard ook heel
mooi :-).




Soms heb ik zooooooo veel zin in een ander huis...
....alleen maar om het in te kunnen richten!
Verder ben ik heel tevreden hoor :-).

Nou, hopelijk genieten jullie ook van de plaatjes en wie
weet hebben jullie nog wel hier of daar een wandje wat om
een behangetje smeekt.

Wit en Bont gaat er een weekendje vandoor (zo'n fijn 
vooruitzicht!!) dus hier zal het rustig zijn...

Fijn weekend alvast!!

1 opmerking:

  1. Prachtige plaatjes!.... en een fijne weekend!!
    Groetjes, Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....