donderdag 10 maart 2011

Bril zoekt zon!

Bril zoekt zon!!!

7 opmerkingen:

  1. leuke foto! (ben jij toch linksboven...uhh..in het midden...?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love my wayfarer from Ray Ban! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je hem gevonden hebt......stuur me dan ook een paar straaltjes....;0)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi there! I just wanted to pop in and let you know that you nice comment on my blog rally is appriciated!Thank you so much!*smile*

    Lovely to see your blog aswell-lots of inspiration!

    Bst regards!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey,

    Ik had even helemaal het berichtje gemist met de vraag of ik ook bloggers kap.
    Ik heb wel een tijdje bruidjes gedaan maar dat was voor mij best lastig omdat ik 4 kids heb.
    Aangezien bruidjes altijd heel vroeg gekapt moeten worden (hier wel tenminste) Moest mijn vent er altijd voor thuis blijven want je gaat je kids niet om 7 uur 'sochtends ergens brengen.
    Dat was dus altijd een heel geregel, 3 naar school en dan nog èèn naar de oppas.
    M'n man werkt voor zichzelf en zat dan ook weer met deadlines. Vandaar dat ik nu alleen nog kapsels opsteek van mensen die heel de dag mee mogen of die een gala of feestje hebben.
    Enne ik ben geen volleerd kapster hoor, ik vind het gewoon leuk om te doen (vanaf dat ik barbies had :-))

    geniet lekker van het weekend, morgen vindt je bril de zon wel denk ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....