woensdag 2 maart 2011

Dreaming of a craftroom!

I'm dreaming of a wonderfull craftroom!!

Oke, voorlopig blijf ik lekker dromen...
Het valt niet mee in een ienieminihuis om een
knutselfrutselruimte te hebben.
Maarrr, dan kun je er nog wel van dromen!
Het lijkt me echt geweldig!

Before....

Dit is mijn opberghok (een mooier woord kan ik er
niet voor bedenken). Al m'n craftspulletjes zijn hier opgeslagen,
maar wat een ramp om steeds alle benodigde spulletjes naar de
eettafel te sjouwen!
Maarrr, de kringloop gaf uitkomst! Het geweldige 'karretje' is
nu mijn mobiele knutselbolide!! Ik ben er erg blij mee!
Het kastje er achter is van Ikea, beplakt met papier en behang
en bergt de rest van m'n stuff.

Lang leve pinterest.com, want voor inspiratie ben je daar
aan het juiste adres.
Hier onder dus mijn 'moodboard' voor mijn craftroom in de
toekomst (ooit, ooit...) Oooh, ik ga er bijna in geloven! :-)

 After...

Deze moet dan natuuuurlijk aan de muur!!


En ook deze mag niet ontbreken aan de muur,
want met zo'n geweldige ruimte ga je vanzelf meer
knutselen en dusss.... nog minder schoonmaken!! :-)

8 opmerkingen:

  1. Ha,
    Ik ontdek net jullie blogje,
    helemaal leuk hier!
    De laatste foto is echt te grappig.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, die laatste kan ik ook wel gebruiken! Je knutselfrutselruimte ziet er toch wel erg handig en gezellig uit.
    Groetjes, Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha! die uitspraak is een goeie!
    Mórgen is van al mijn inspanningen van vandaag
    niets meer te zien...
    Wauw wat een mooie 'after', zo'n oude kast vol met wol is zó geweldig.
    Al mijn klosjes naaigaren op zo'n mooi rekje?
    zou leuk zijn.
    Metalen-mandjes-etagère? die wil ik ook!
    Het zou op mijn werkzolder erg goed staan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Me toooo! I wish I had a room like that...!
    We better keep on dreaming;)
    Hugs, Janni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, die laatste is echt leuk!!! Slaat helemaal op mij.
    Heerlijke foto's heb je weer geplaatst.
    Ik geniet van jullie super blog!
    Liefs Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sooooo nice :D! En schatties we hebben jullie ook een award gegeven, check onze blog :-D, daar kun je het uit overnemen!

    Liefs Raag en Fij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha te grappig! Die laatste foto past ook helemaal bij mij. Het is hier een puinhoop van heb ik jou daar. Ik ben helemaal in de crea mood en aangezien schoonmaken a-creatief is begin ik er niet eens aan.
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je werkruimte mag dan klein zijn, het is wel gezellig. Je moodboard ziet er veelbelovend uit. Zo'n werkruimte wil ik ook wel hebben :-)!!

    Gezellige avond & lieve groetjes van Madelief

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....