zondag 6 maart 2011

Een beetje reclame... en een (foto)ideetje...

Een beetje reclame...
Ben gisteren in Leeuwarden in kringloop `de Estafette´ geweest.
Dat zag er mooi uit zeg!! Goed gesorteerd. Netjes geprijsd, op kleur gezet. Hardstikke prof!
Gekocht? Wat boeken, voor mn moeder een schaal van Butterfly
en een weckpot.
´De Estafette´ zit aan de Zwettestraat op het industriegebied.

Ergens kwam ik het volgende idee tegen met glazen potten, lijkt me ook leuk in weckpotten!! Word mijn project voor volgende week! :-) 

4 opmerkingen:

  1. wat een leuk idee en Butterfly dat is toch vanm Petrus regout??
    Groetjes Irma en een hele fijne nieuwe blogweek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig zo'n mooie kringloopwinkel.
    Beetje (te) ver voor mij anders had ik er graag rond gesnuffeld.
    Fijne week, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee goeiemorgen,
    ik heb even een vraagje. Ik wil mijn blog helemaal veranderen en ben op zoek naar dezelfde knoppen als jullie heben (wit bont, wit bont in de keuken, wit bont leuke digen doen). Hoe krijg ik die op mijn blog? En o ja nog een vraag, hoe kom ik aan en translater voor de hele tekst?
    Alvast bedant!
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello my friend :)

    Thank u so much for your comment, really sweet :)

    Have a nice day

    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....