vrijdag 11 maart 2011

Een roze stapeltje...

Vandaag geen servies gestapeld!! :-)

Een fijn, fris, roze, lente-achtig stapeltje....



De broodtrommel heb ik vorig jaar op een rommelmarkt
gescoord.... Iemand anders had 'm in handen en ik dacht
alleen maar: Zet'm neer, zet'm als-je-blieft weer neer,
't is echt niks voor jou!!! En ja... de mevrouw zette 'm neer!
Bij het afrekenen werd ik nog blijer: 'Mm..doe maar 1,50 euro,
't is zo'n oud ding' :-) Ik beaamde dit stralend natuurlijk!!
Zo heerlijk om mensen te treffen die zich afvragen welke
malloot die ouwe bende nou wil hebben... dat zijn van
die financiele meevallers :-).

Op de broodrommel een schitterend schaaltje met twee
glaasjes met kaarsjes er in... beiden ooit van Chrissie gehad!
Zij heeft zelf de kaarsjes gemaakt!


Voor meer fijne stapeltjes ga je naar www.allemaalkleurtjes.blogspot.com



12 opmerkingen:

  1. Volgens mij hebben jullie ook een beetje van het pinkvirus te pakken! haha

    Pink Wit en bont klinkt ook leuk:P

    Maar ontzettend leuk die broodtrommel!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stapel. De broodtrommel is geweldig en dat voor 1,50 echt een koopie. Ik heb zelf een zwarte maar zoals die van jou heb ik nog nooit gezien! Net mazzel hebben dat je zoiets koopt bij mensen die het ouwe rommel vinden. Geluksvogel! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is leuk! Ik wist niet dat ze ook roze broodtrommels hadden, nooit gezien!

    Fijn weekend,
    groetjes, Jolanda (Rozet)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mazzel z'n broodtrommel voor dat geld. Leuk stapeltje.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij heb ik een roze bril op!! hihi wat leuk wat leuk!!
    super stapel hoor!
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie brood trommel ik heb hem in het room wit maar die roze is echt supper mooi leuke stapel groetjes fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastische roze stapeltje en dat voor heel weinig geld,wij hebben de broodtrommel in het geel gehad maar,bij verhuizing heeft de een of ander (ha,ah,Dre natuurlijk)weggegooid,maar vindt hem in het roze veel mooier,zonnig weekend,pluk de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooh wat een lief stapeltje...
    kicken he zoiets leuks voor 1,50 scoren...
    dank je wel voor jullie reactie ...ik ga jullie volgen...
    een heel fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor zo'n verhaaltje achter je roze stapel.
    Nog even en dan komen de koninginnedag rommelmarkten weer....verheig me er nu als op.
    Fijn weekend, trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig leuk broodtrommeltje.

    En ook een hele leuke stapel.

    Lieve gr Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....