dinsdag 22 maart 2011

Een voorjaars - citytrip naarrr....

...Maastricht!



Voor sommige onder ons misschien wel hometown,
voor ons een beetje buitenland!!
Vorig voorjaar gingen we op citytrip naar deze
geweldige stad!
Heeerrrlijk weer, bloeiende bomen, lekker slenteren,
bakkies doen, kerk beklimmen, geveltjes bewonderen
en heelll veel geweldig leuke winkeltjes ontdekken!
Tussendoor maar steeds weer het Maastrichtse
taaltje te pas en te onpas toepassen en dit zelf heel
lollig vinden. Dat is onze tik... als we ergens
zijn dan slaan we een beetje door in de taal
van dat land/streek.
Zelf vinden we het altijd heel grappig,
maar 't zou goed kunnen dat we tegelijk de enige zijn :-).



Bij Bonbonniere koffie drinken is echt
ontzettend leuk! Je waant je terug in de tijd
en de bonbons zijn heerrrrlijk!
Voor nog meer winkeltjes zie onze pagina
'leuke dingen doen'.


Onze conclusie was dat een citytrip in eigen
land ook heeelll leuk is!!

En daarom...volgende week naar A'dam!



Ga voor meer citytrips naar 'Met Wit en Bont
op citytrip'.

2 opmerkingen:

  1. Jaaaah, Maastricht is top! aanrader!
    (ik heb niet voor niets Zeeland verlaten...)

    Deze week fietsen in het centrum langs de Maas en álle terassen vol, mensen genietend van het lentezonnetje aan de kade...heerlijk bourgondisch.

    oeh, en de volgende week weer een topstad, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ten eerste geniet ik enorm van de plaatjes van jullie steden trips en ik zit hier geregeld met een big smile jullie berichtjes te lezen. Heerlijk, ik herken er zoveel dingen in, nu weer over dat dialect spreken als je ergens bent. Mijn zusjes en ik kunnen ook echt heerlijk allerlei dialecten brallen en het daarbij enorm naar onze zin hebben, hoe overdrevener hoe beter. Geloof me...jullie zijn zeker niet de enige ( wij dachten ook wel dat we misschien de enige waren :-))

    Liefs Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....