donderdag 3 maart 2011

Familie en bloggen

We zijn zo blij dat ons volgeraantal steeds groeit!
Het is toch stiekem heelll leuk als steeds meer mensen je
blogje gaan lezen en volgen...
Ha ha, de eerste weken hadden we geen enkele volger en zeiden
we heel hard tegen elkaar dat het niks uitmaakte, want we hadden
er zelf toch plezier in... toch... ?! :-)
We waren ook blij verrast dat we gewoon weer een
award hebben gekregen!!
Ivonne van http://www.knuterhuuske.blogspot.com/, heelll hartelijk
bedankt!
ook heelll erg bedankt!

Ha ha en nu ga ik over the pinkhouseladies toch even 't een en ander
vertellen...
Ze zijn echt kersvers in blogland, ze zijn leuk, ze houden van rose (duhh)
en 1 van de 2 is mijn eigen zusje!!
Mijn zusje...ze vond het soms erg vermoeiend als ik voor de
zoveelste keer over onze blog begon of als ik voor de tigste keer vroeg
of ze ons laatste logje al had bekeken...
Dan werd er nog wel eens gezucht en vriendelijk en subtiel (of minder subtiel) aangegeven,
dat ik het misschien ook eens over andere zaken in het leven zou kunnen
hebben. Halllooo, er is nog meer in het leven dan bloggen!
En nu... ze is helemaal OM! Heellll sneu voor de rest van mijn familie,
maar erg leuk voor mij :-).
We wensen beide ladies heeelll veel plezier in blogland!!
Het is echt een aanrader om snel even

naar hun blogje te gaan!


Oh ja, wij kiezen er voor om de award dit keer niet door
te geven, aangezien we dat vorige week al hebben gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....