zondag 27 maart 2011

Kijken, kijken....


Gister met mams en zusjes naar Utrecht geweest...
De Oude Gracht op het gemak gelopen en zooo veel leuke,
gezellige winkeltjes gedaan!!
Etalages kijken is altijd fijn, maar bij Beadies werd ik
wel echt een beetje lyrisch! Hier blijf je toch echt stil
staan en ja, dan wil je ook naar binnen!
'k Heb overigens niks gekocht, maar wel veel 'ooh's' en 'aaah's' geuit :-).
Geweldig mooi gedaan!
Verder biedt de Oude Gracht veeelll kringloop en brocante
zaakjes...fijn, fijn, fijn!!

9 opmerkingen:

  1. I love these pictures! The turquoise background with the pink tops and lovely cream bird cages is just wonderful :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh mooi Utrecht! goed idee om weer eens langs te gaan
    Fijne week
    yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Looks really nice, love the color of the wall and the birdcages!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig hè, Utrecht. Ben er afgelopen winter een nachtje geweest met mijn lief in een B&B, van Haver tot Gracht. Lekker midden in de stad en een hoop leuke dingen gezien. Lappen en bloemen,plantenmarkt op zaterdag vind ik ook altijd zo gezellig. Leuk leuk.

    Have a nice week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooooh jullie blog heeft ook een heel groot 'ik word ik hier heel blij van!'- gehalte! Leuk dat we elkaar volgen! Liefs, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke winkel is dit toch!

    Gezellige avond!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuk blog hebben jullie. Ik raak niet uitgekeken. En wat plaatsen jullie veel berichten. Ga zo door. Ik ga jullie zeker volgen. Prachtige foto's. Tot later.
    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, Utrecht is TOP. Daar weet ik alles van :-)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....