zaterdag 5 maart 2011

Lovely green en een beetje Mona...


Een tijdje geleden had ik een 'lovely pink' post...
Maar naast pink ben ik ook weg van green!
Maar dan wel een speciale kleur groen. Probleem... ik heb
nog nooit voor deze kleur groen een naam kunnen bedenken.
Misschien heeft 1 van jullie een briljant idee?! Let me know!
Naast roze dus veel groen in huis...
Waar roze zelden in mijn kleding terug komt, is deze kleur groen
in een kledingwinkel allltijd aanleiding om het te pakken, passen
en meestal te kopen :-).


Bovenstaande schaal (van italiaanse origine) heb ik vorige
week bij de Kringloop gescoord, zo mooi! Samen met de
armbanden (jaha, ook kringloop) vind ik de kleurcombinatie echt TE gek!



Jaaa..eindelijk DE kleur groene wol (oooh, had ik er
nu maar een naam voor ;-)) kunnen vinden!
M'n moeder heeft er even snel een col-sjaal van gebreid!


En vandaag ook een beeje Mona op ons blogje!!
Want... ik hou ook van MONA!! Heel veel zelfs!
De inhoud is meestal erg snel op, maar deze week bedacht
ik me dat ik met het puddingvormpje iets leuks zou gaan doen.
Het puddingvormpje stond op mijn aanrecht te wachten op een
bestemming en gister had ik ineens een plannetje...
En... zie daar het resultaat!
Zou ik nu ook in de Mona reclame mogen?! ;-)


Ik wens jullie een heerrrlijke zaterdag!





9 opmerkingen:

  1. het is idd best wel mooi zo samen dat rose met groen erbij.

    maar je creatie heb je ook leuk bedacht hoor.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige kleur groen! Onze trap hadden we in die kleur. Ze noemden het toen: jade-groen.
    groet, idelet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi!

    Weet je wat ik mij iedere keer afvraag wanneer ik jullie blog open. Is dat een van jullie in de header?

    Wat een mooie kleur groen. Ik heb zelf nog nooit groen gedragen, omdat ik niet weet of het mij staat. Je jurkje met bijpassende accessoires vind ik erg mooi!

    Een goed weekend!

    groetjes van Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Idelet, ik vind jade-groen geweldig klinken! Ik denk dat ik wel tevreden ben met deze naam... :-) Het klinkt in ieder geval interessant!

    Madelief, geen van ons 2-en staat in de header :-). Onze foto staat rechts, meer naar beneden.

    Doeg! Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige kleurencombi!
    Ik moest meteen aan smaragd denken, maar dat klinkt niet zó mooi als jade!!

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat weer leuke foto`s een mooie kleuren ik vind dat mona tipje ook heel leuk liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoihoi,

    Wat een heeerlijke post weer....super. Mooi he dat groen. Ik ben ook een enorme rose en groen fan. Grappig idee met dat mona potje, zijn gewoon van die dingetjes die het doen :-)

    Liefs Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja heel mooi groen! is dat niet de kleur jade?
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....