donderdag 10 maart 2011

Lovely Rice...


Wat komen er toch veel mooie spullen uit het hoge noorden!
Rice is een geweldig merk...
Aangezien de zon het vandaag even af liet weten, even wat
zonnige plaatjes!

Ronde kussentjes zien er altijd zo cute uit!


Oooh...ik heb zin in een BBQ met heel veel lampjes en
lampionnen in de bomen!

Aangezien ik tijdens het koken en bakken keukenrol
in grote mate verbruik, is dit dit ding ideaal voor mij :-)



'k Ben bijna jarig, dus ik vind dit plaatje wel inspirerend!

En...met deze speldjes ben je toch wel heel
stylish aan het knutselen!!

Goed om te weten dat Rice heel eerlijk wordt gemaakt,
check de site voor meer info hieromtrent! http://www.rice.dk/

Ga voor een behoorlijke Rice collectie in Nederland
Leueueuke webshop (o.a. ook Greengate en PiP), maar je
kunt ook naar de winkel in Noordwijk aan Zee.

3 opmerkingen:

  1. Jaaah
    Rice Rules!
    Ik ben ook mega fan van
    de spulletjes.
    Het servies is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rice staat al vanaf dag één in mijn favorieten!
    Ik heb de beschilderde metalen schaaltjes en bekers, het pakpapier, de vogelkandelaar, de spelden en een zeepbakje al eens van gekocht van Rice...
    Daar wordt een mens blij van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, I luuuuve Rice!
    Och die speldjes, alleen al voor de mooi in een leuke speldenkussentje.....

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....