vrijdag 4 maart 2011

Stapelen op (m'n) vrij(e)dag!!


Jippie...vandaag vrij! Dus ik ben er ook eens op tijd bij
met stapelen :-).
De stapeltjes stonden al even klaar, maar nu het zonnetje
zo lekker naar binnen schijnt zou ik ze bijna overnieuw
willen gaan doen. Maar ach, laat ik dat nou maar niet doen.
Ik weet het...het is niet origineel, maar ik krijg gewoon
echt NIET genoeg van het stapelen van servies!
Het effect van al die verschillende kleurtjes en bloemetjes
is zo gezellig, I loooove!



Ik ben erg van het rose, maar onderstaande kleurtjes
vind ik ook echt ge-wel-dig!
De onderste twee kop en schotels heb ik van mijn
oma gekregen. Zij kreeg deze toen ze (zo'n 60 jaar geleden)
ging verloven met m'n opa. Zo mooi!


De koffiepot is van Regout...


Ik wens jullie allemaal veel stapel(kijk)plezier en
ga voor meer stapels naar de superblog van Irma


Heb een stapelgoeie vrijdag!!

16 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige bloemenstapel zeg
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor al die bloemen op dat prachtige porcelein. Geniet van je vrije dag!
    Lekker weekend,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kopjes en kannen, mooi serviesgoed,
    groetjes floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat de stapel alsjeblieft niet omvallen, ik vind het nog wel een risico, zonde om dit kapot te laten vallen.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, jullie stapel mag er zijn hoor!! En ik vind hem ook nogeens heel vrolijk!

    Fijne stapeldag, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh wat eng deze prachtige stapel serviesgoed. Erg mooi!!!
    Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh leuk zeg!
    Haal het maar weer snel van elkaar af voordat het stuk valt.
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig servies! Je hebt je lekker uitgeleefd met stapelen! Geen probleem toch dat het servies is, je mag er trots op zijn!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een super mooie foto's van dit prachtige servies!

    Fijn weekend,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super stapels. Helemaal mijn smaak!!

    Een gezellig weekend!

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie stapels! Ben zelf ook gek op servies, dus een stapel naar mijn ♥

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig servies en zoveel! Hele mooie stapels. Benieuwd naar mijn stapel...kom dan even kijken. GrOetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wow, you have great porcelain, love it!
    Groetjes Merle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi wat weer een mooie serviesen stapel van je de onderste heb ik ook in het klein en groot zijn leuk met die bloemen fijn weekend rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige combi van serviesgoed heb je weer gestapeld, ik geniet hier op de vroege ochtend!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie stapeltjes, helemaal mijn servies. En mooie foto's, heerlijk sfeertje

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....