zaterdag 19 maart 2011

Te Uwer Verjaring...

 ....Dat was de kop en schotel die ik van m'n zusje kreeg (zie foto).
Zo leuk! Ik kan het niet laten om m'n kadootjes en gezellige plaatjes van
m'n verjaardag met jullie te delen! Ik geloof dat het nog nooit zo warm
is geweest op m'n birthday!


Veelll bloemen en veelll PiP...
Lief he, ze weten precies wat ik leuk vind!
's Avonds bleven familie en vrienden eten...
Een redelijk simpel maal, maar met een gezellig
gedekte tafel lijkt het altijd toch nog heel wat :-).



Chrissie gaf allerlei leuke (geknutselde) kadootjes
(echt veel te gek..) EN een high tea in Amsterdam!
Volgende week gaan we namelijk een nachtje naar the
big city! Zoooo leuk!


Het oorbellenrekje ben ik reuze blij mee!
Eindelijk kan ik ZIEN welke oorbellen ik allemaal
heb i.p.v. eindeloos in een bakje te graaien.
En... nieuwe oorbellen van nestprettythings!!
I love!!


M'n conclusie is toch eigenlijk wel dat ik schromelijk
verwend ben...


Ik wens jullie allemaal een ZONNIGE zaterdag!!


13 opmerkingen:

  1. Tjonge, dat ziet er gezellig en fleurig uit! Past precies bij het zonnige weer vandaag :-)

    Geniet ervan! Fijn weekend, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey girls, ziet er goed uit! Ja, haken= doorzetten, zoals ik eerder al zei :-) maar dat moet lukken met het zonnetje er bij!
    En leuk dat jullie naar A'dam komen, welkom! Vergeet dan niet naar de H&M op de Dam te gaan hè, voor de HOME-collection... waar jullie eerder over spraken.
    Fijn weekend!
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn dat mooie dingetjes! Je (of jullie ?) hebben echt een begaafdheid iets te presenteren en te fotograferen. Zo leuk hier rond te kijken!
    Liefs, Nova

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joehhhh je hebt ze ook...wat leuk, super zijn ze hè de oorbellen. Wat is het toch lekker om zelf gefreubelde dingen te krijgen, voor mij heeft dat altijd zoveel waarde, iemand is dan echt even voor je gaan zitten... genieten.

    Fijn weekend, liefs Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je verwend, geweldig en wat heb je er prachtige foto's van gemaakt...vorige week ben ik ook zo ontzettend verwend op mijn verjaardag, niet normaal meer hihi
    Ik moet nog wat fotootjes gaan schieten maar pfff zie er gewoon tegenop, maar moet ik beginnen :)
    Ik was gewoon echt met alles heel blij!

    Nog van harte he meid!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely pictures!Lovely colors! Gives that spring-feeling...have to love that!*smile*

    ...I would also like to thak you for your lovely comments at my blog!Thank you!*smile*

    Best whishes for a great weekend!*smile*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kop en schotel is op en top brocante! EN de PIP spullen, ik kan er geen genoeg van krijgen. Je bent inderdaad super verwend. Leuk dat je zo'n fijne dag gehad hebt. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat bord waarop je bloempies staan is ZO mooi! Superleuk :-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke cadeautjes,
    leuk ingepakt,
    leuke foto's.
    Een dag om nog even van na te genieten en je al weer te verheugen op jullie uitje.
    Fijn zonnig weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi wat een supper verjaardag heb je gehadt ook leuk dat je iets krijgt wat je leuk vind fijne dag toegewenst lieve groet rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jeetje, wat een mooie kado's allemaal,

    Lekker van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke plaatjes en verwennerij! De oorbellen vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....