woensdag 16 maart 2011

Thanx en een beetje Audrey!!

BEDANKT!!!!

Voor ALLE lieve, gezellige en leuke felicitaties voor
m'n verjaardag!
Het was echt een heer-lij-ke dag!
Heerlijk weer, m'n chocoladetaart was goed gelukt, 
lieve blogberichtjes,
allemaal lieve mensen en echt, ik ben
ontzettend verwend!
Als ik alll m'n kadootjes bekijk, komt PiP wel
het meeste voor :-). 
Binnenkort meer hier over...  



Vandaag wat Audrey Hepburn...
Ik vind haar foto's altijd zo leuk, mooi en gezellig!
De film 'Breakfast at Tiffany'... ZIen jullie het plaatje
met de gitaar?! Het liedje 'Moon River' is zooo mooi!
Verder kleding, accessoires, kapsel... helemaal top!

Gaaap....Gister laat naar bed gegaan, vanmorgen weer
vroeg richting werk en nu helemaal gaar...
Ben duidelijk een jaartje ouder ;-)

Sleep tight everybody!  

5 opmerkingen:

  1. wat een stijlicoon, prachtig!

    lekker slapen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pas maar op, boven de 30 kun je straks helemaal nergens meer tegen, hahaha!
    liefs Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi 'zwart-wit'plaatjes enne... pip is altijd goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb deze film gezien, erg mooi, Audrey Hepburn heeft haar rol geweldig gespeeld!
    En, wat fijn dat je een leuk verjaardag hebt gehad...ik op de mijne moet nog ff wachten...vorig jaar heeft mijn man me verrast met een dagje zwaluwhoeve...ben benieuwd voor dit jaar:)
    lieve groetjes
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik how van haar....

    wat een leuk person.


    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....