vrijdag 25 maart 2011

Vrijdag Stapeldag!!


Het begon met de blikkruk...
Een verlaat verjaardagskado, waar ik zooo blij mee ben!
Die wil ik dus graag aan jullie laten zien, dusss
stapelen op de kruk!!


Chrissie en ik zijn beiden zeeerrr fan van alle boeken
van Cissy van Marxveldt.
Kennen jullie die?!
Ze zijn oud (heel oud), vreselijk grappig, je kunt
ze eindeloos veel keer lezen en dan nog zitten te
grinniken en de illustraties zijn geweldig!


'Joop Ter Heul', de 'Marijke' serie
en 'Een zomerzotheid' zijn favoriet!
The good old days toen de mannen gewild waren
als ze een auto hadden, de vrouwen hipperdehip
en zeer gewaagd deden door zich een kort kapsel
aan te laten meten en de dames koket een 'dopje'
op hun hoofd droegen... :-)

Voor nog veeeeeelll meer stapeltjes ga je

We wensen iedereen een stapelmooie vrijdag!!

12 opmerkingen:

  1. Wauw! i love je blikkruk! heb toevallig dat zeiltje in het groen gekocht om de tuintafel mee te bekleden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooohh wat zoudie ook mooi in mijn keuken passen,haha. Hij is leuk leuk en mooi stapeltje ook. Gaaf hè die boeken, heb ze ook allemaal gelezen. Alleen de kaften zijn al super.

    Liefs en een fijn weekend, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een TOEVAL! Mijn favoriete boek is.... van Cissy van Marxveld! Ik hou van Joop ;-) Heb het boek gekregen van mijn oma, een van de eerste drukken uit de jaren '20 en dat valt bijna uit elkaar, dus voor de 'herlees' heb ik nu ook die blauwe omnibus die ik bij jullie op het stapeltje zie. Zo leuk!!
    Fijn weekend, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat een mooie blik..kruk. Super, maakt de stapel met oude boeken af. fijne stapel dag, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk blik. En die kaften alleen al zijn plaatjes.
    groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stapel en inderdaad die boeken... toch nog maar weer eens een keertje lezen!

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooo, Joop ter Heul, die heb ik letterlijk stuk gelezen! Ik ken er nog hele stukken van uit m'n hoofd. Die club met de prachtige naam Jopopinoloekicoclub... Geweldig, ga meteen weer eens zoeken waar het boek gebleven is!

    Fijn weekend! Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die kruk is helemaal super! En die boeken heb ik vroeger ook gelezen ja. Dat was nog eens een tijd. Pffff dat waren van die voorbeelden waar ik nooit aan kon tippen.
    Een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die kruk is een goed idee! Wij verbruiken hier een hele hoop van die blikken, misschien een ideetje om ook zoiets proberen te maken. Ook ik heb de boeken van Cissy van Marxveld verslonden. Heerlijk nostalgisch.
    Veel groetjes, Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ´k Kan me voorstellen dat je die nieuwe kruk wou laten zien.. Prachtig hoor!! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel leuk die blikkruk.nog nooit eerder gezien!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi meiden! Lindo's blog jou! Mijn naam is Renate, ik ben van Rio Grande do Sul in Brazilië en ik ben na uw blog om uw nieuws te begeleiden!
    Ik wil ook u uitnodigen om mijn blog weten: ArteConsciente.net! Ik ben nog beginnend, ambachtelijk en zou graag te bezoeken!
    Kusjes en succes!
    Ik wacht op je daar!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....