woensdag 6 april 2011

Blondelicious!!


BLOND AMSTERDAM
heeft een nieuwe servies serie...
Echt TE leuk!!
Pastel (zowiezo goed), grappige plaatjes en
klein beetje tekst (engels) en...
Nou ja, het ziet er gewoon snoeperig uit!
Kortom een groot HEBBENNNN-gehalte!

Het heet.... BLONDELICIOUS...


De theepot is grappig, maar bij mij is
het bord met mintgroene rand en kers in het midden
favoriet (kon ik geen plaatje van vinden). 
'k Heb overigens nog niks gekocht hoor!
Eerst een tijdje kijken, kijken... :-)

Ik wens jullie een heerlijke 'nageniet-avond'
na een heerrrlijke dag!

6 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk zeg!!! helemaal hip!!!

    Nice nice nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een heerlijk servies!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg... 't Is dat ik van mezelf niks meer mag kopen..!

    Groetjes, elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk servies. Ik moet eerlijk zeggen dat ik op niet alle serviesdelen het printje even mooi vind, maar de vormgeving en kleuren zijn prachtig!

    Geniet van jullie avond!

    Lieve groet, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh leuk, ik ga binnenkort eens rondkijken in hun winkel! Dankjewel voor de tip,
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....