woensdag 27 april 2011

De kastanjeboom in bloei!!

Vanmorgen verrast door de kastanjeboom die volop in bloei staat!
 Prachtige Roze `kaarsen´! Heerlijk om te zien. Gewoonlijk hangt er een half gordijntje voor deze ramen maar door deze bloeiende dames heb ik geen last van inkijk.

Nu met een bakkie uitpuffen, heb net een strijk gedaan van 3 weken... :-)
En met dit weer heb ik dan veel!!! ( linnen broeken, katoenen jurkjes, extra handdoeken, vaker m´n beddengoed, buiten-tafelkleed etc. )
Respect voor de moeders met grote gezinnen!!
Om het toch een beetje leuk te maken, gelijk de leuke jurkjes op de foto gezet, het meeste van mijn
( al jaren ) favoriete merk 
Jackpot !

3 opmerkingen:

  1. Prachtig die kastanjeboom....ze zijn ook vaak zo onnoemelijk groot he!

    Leuk merk Jackpot, ik heb er vroeger (10 jaar geleden?) wat rokjes van gehad maar later eigenlijk nooit meer...

    Fijne dag!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik strijk eigenlijk NOOIT. Ik koop ook altijd kleding die niet gestreken hoeft te worden, haha. Leuke jurkjes, die donkerblauwe vind ik top. Ik ben nog op zoek naar een donkerblauwe legging.
    Fijne woensdag nog!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi! hier een moeder van een groot gezin. Ik strijk NOOIT! Dus, het valt mee. Die jongens van mij (4) moeten het of zelf doen of niet. En mijn man doet het dus ook zelf. Geen statement hoor, gewoon een gegroeid feit haha. Wat een prachtige boom! Ik vind het zo bijzonder, soms roze/rood of wit. Weet jij, weten jullie wat het verschil is?
    Lieve groet,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....