maandag 4 april 2011

Een lekker weekend!

De uitdrukking `een lekker weekend´ vind ik altijd wat vreemd, wat is er dan lekker?!
Maar nu begrijp ik het!! ;-) En ik heb ook een lekker weekend gehad hoor!!!
Vrijdagavond met A. wezen uiteten bij restaurant `Ons dorp` in Moordrecht.
Was LEKKER!! En voor herhaling vatbaar.
Zaterdagmiddag hadden we een feestje van schoonzus C., zij heeft haar diploma voor praktijkondersteuner gehaald, iets wat wel een feestje verdiend!! Allerlei heerlijks kregen we voorgeschoteld, o.a. deze mooie ( maar ook hele LEKKERE ) gebakjes... zijn het geen plaatjes??
Zondag tenslotte weer gesmuld van de eerste asperges, en ook deze waren LEKKER!!
Tussendoor ook genoten van het LEKKERE weer en LEKKER op de tuin bezig geweest. Rest mij nog de vraag... jullie een LEKKER weekend gehad?? ;-)

Mijn huis ruikt trouwens ook heel LEKKER!!!
Naar brem, fresia en paperwhite narcissen!
Ook best LEKKER toch?!

5 opmerkingen:

  1. Ik heb ook een lekker weekend achter de rug :-)
    heel druk in de tuin geweest en ik heb nu zo'n spierpijn... Maar lekker weer en lekker gebakken muffins dus ja lekker weekend gehad.

    fijne week!

    Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm dat ziet er allemaal heerlijk uit...lekker weekendje hoor!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ...dus de volgende keer als iemand jullie een
    lekker weekend wenst....;-)

    groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grinnik. Ik ben ook dol op fresia's!!! Ze ruiken, zeg maar eh... lekker!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi helemaal lekker dus dat is toch supper lekker hahaha GROETJES ROMMY

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....