vrijdag 1 april 2011

Emaille op stapel...

En.... wederom is stapeldag weer aangebroken...
Vast van plan een keertje over te slaan, maar thuisgekomen
uit het werk, het toch niet kunnen laten om op zoek
te gaan naar een gezellig stapeltje...
Nou moet ik zeggen dat dat in mijn huis absoluut niet
moeilijk is...
Tja, dat zegt EN iets over de grootte van mijn huis
EN iets over de hoeveelheid spullen/meuk/zooi die ik
verzamel...




Ik hououou van rood emaille...
Een keuken zonder rood emaille kan ik me niet
indenken. Bij deze mijn verzameling bakjes/schaaltjes...
Vooral gecombineerd met de bloemetjes vind ik
het geweldig gezellig!

En nu.... ga ik snelll koken!

Voor nog veeelll meer stapelplezier ga je
naar de blog van Irma

DOEIII!!

14 opmerkingen:

  1. Helemaal gezellig al die rode pannen! Ik weet niet of je het eten al op hebt maar goede bekomst!
    Harteliks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een feest zulke mooie pannen in je keuken! Dan krijg je toch spontaan zin in koken!! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. DIE WIL IK OOK!!!wat een mooie verzameling van pannen!!!en wat een leuke, vrolijke stapel...en..Trudy heeft absoluut gelijk: je krijgt spontaan zin om te koken:)
    Liefs
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. DAT IS EEN GEZELLIGE RODE STAPEL POST!!

    FIJN WEEKEND,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelfs de achtergrond van jullie blog matcht met de pannen. Subtiel.
    Fijn weekend Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kleurenmix zie je niet vaak, erg leuk!!
    mooie pannetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die ...zoals jij zegt...zooi/meuk...is juist een hele leuke vrolijke rode stapel emaille kookspulletjes.
    Geweldig om deze verzameling te hebben.
    Wens je een zonnig weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo dat is veel rood.
    ook al is het niet echt mijn kleur het staat echt super!
    een heel fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb dit dus absoluut niet in huis, nu zou je denken dat ik dit dus niet mooi vind, maar dat juist wel.
    Ik vind dit zo kleurrijk en zo mooi, maar heb past alleen niet bij ons thuis.
    Stapelen op vrijdag: LEUK.
    Groetjes Claudia van de kleine hornte.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wow, wonderful, I like :)
    Groetjes Merle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I **heart** meuk! Die pannen zijn geweldig! Wij hebben een inductiekookplaat, dus voor mij zijn ze zinloos. Dan maar lekker naar deze blog turen ;-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja leeeuuuuuk, en het voordeel van dit rode spul je kunt het zo lekker stapelen en daardoor gewoon lekker doorsparen.
    groetjes en een fijn weekend.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh wat een gave stapel! I love emaille :)

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke stapel vrolijke kleurtjes dat klein rode thee potje die vind ik supper lief groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....