woensdag 27 april 2011

Flowers...

Voorjaarsbloemen op de foto zetten...
daar krijg ik nooit genoeg van.
Maar deze foto's zijn niet te overtreffen!!
Zo mooi!
Nee, helaas, het zijn niet mijn foto's...






Deze schitterende foto's zijn te bestellen op
Etsy.com, prettylight

Verder heb ik de balen....
M'n laptop is al een week kaduuk en ik ben
afhankelijk van een helpdesk die tot 5 uur open is.
Zucht...snappen die mensen niet dat het voor iemand
met een zeer normale baan enigzins lastig is om voor
die tijd te bellen?!!
Ik loop dus zwaar achter met al jullie leuke logjes
en heb een klein beetje ontwenningsverschijnselen.
M'n moeder is steeds weer enthousiast als ik even
langs kom waaien, maar heeft inmiddels ook door
dat het soms werkelijk alleen maar is om even te
laptoppen...
En dat vind ik dan weer zeer aso van mezelf!

Dag lieve dames en welkom aan onze
nieuwe volgers!! Zo gezellig!!

ADIOS!

5 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend balen dat je laptop kapot is. Ik hoop dat je morgen de helpdesk te pakken krijgt! De foto's zijn prachtig. Ook ik kan daar niet genoeg van krijgen :-)!

    Gezellige avond,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aahhhh wat naar is dat! Dus nu drink je extra veel thee bij moeders:P gelukkig is het niet zover!

    Maar niet te lang achter de computer he! Want fij heeft ook en blog bij te houden:P hahaha

    Fijne week verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge wat vervelend voor je...ik kan me wel wat bij voorstellen...die bloemen zijn prachtig. Succes ermee....liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge, das nou ook wat...kan je niet eens lezen dat je iets gewonnen hebt :)
    Het pakje wacht wel op je hooor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volop voorjaar die plaatjes en hoe frustie dat je laptop het niet doet. Ik moet eerlijk bekennen dat ik tegenwoordig ook maar moeilijk zonder kan, gewoon ff lekker bij de thee blogjes checken, kan niet meer zonder. Hopen voor je dattie snel gemaakt is, is voor ons ook weer een voordeel :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....