zaterdag 30 april 2011

Koninginnedag 2011

Wat een feest was het vandaag!! Vanmorgen zijn de dames van Wit en Bont uiteraard naar de vrijmarkt gegaan. Wat leuke dingen gescoord, ik vooral woontijdschriften, wat bordjes, een schattig portomoneetje en plantjes die voor het goede doel verkocht werden. Verder natuurlijk GENOTEN van het heerlijke weer.
En de vele vrienden en bekenden die langs kwamen
( dat heb je als je midden op een dorp woont ).
Mijn neefje ( 4 ) vroeg `hoe vaak is het per jaar koninginnedag´
tja... toch best jammer dat het maar 1x is! ;-)
Mijn balkon ziet er inmiddels écht zomers uit, met geraniums!

Ik ga nu gauw op jullie blogs lezen wat jullie `gescoord´ hebben vandaag!!!

3 opmerkingen:

  1. O wat lief die spulletjes...heerlijk genieten was het vandaag. ik heb genoten van mijn oudste spruit! haha die heeft verkocht op de vrijmarkt, super dag had ie...groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke vondsten zeg! en wat was het genieten zo vandaag! laten we maar zeggen 6 maal per jaar?? hihihi lijkt me een super plan van die kleine jongen van je!
    fijne Zondag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whoo zelfs de lucht kleurt oranje!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....