dinsdag 5 april 2011

Nuttig doen...

Ik zit net mn logje van vanmorgen te lezen, waarin ik schrijf dat ik wat nuttigs ga doen...
Voor het geval jullie denken dat ik écht nuttig bezig ben geweest... ik help jullie graag uit de droom! ;-)Morgenavond heb ik met een groep dames een soort tussen kunst en kitch, een antiquair komt ons het één en ander uitleggen en natuurlijk hoort daar wat lekkers bij, dus eerst de keuken in en aan t bakken geslagen.
Toen bedacht ik me dat ik nog een stapel oude tijdschriften had die misschien wel nodig gelezen maar vooral verknipt moesten worden!! Ik ben dol op leuke plaatjes en maak er van alles van... Vooral oude Libelle´s zijn populair!!

11 opmerkingen:

  1. En of dit nuttig was. Heerlijk aan het bakken geweest, Libelle's verknipt en een collage gemaakt van de knipsels. Ik vind het een nuttige tijdbesteding!!!
    Wens je een gezellige avond met de antiquair.
    Neem ze zelf ook iets 'antieks'mee om te laten beoordelen?
    Groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor absoluut! Een ivoren lepeldoosje ( ooit van mijn oma gehad ) en een paar schattige kopjes, ik denk heel oud, maar het zou ook zomaar uit een toeristisch winkeltje van de Balkan kunnen komen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En alsof bloggen niet nuttig zou zijn...je vermaakt ons er in elk geval mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, zeg jij bent erg vlijtig geweest vandaag, wat leuk en lekker daar bij jouw. Wat ga je morgen maken? hihi..groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, Tussen Kunst & Kitsch is zó leuk! Ik wil ook zo'n meneer in huis, hopelijk heeft hij een halve bril op. Dat hoort erbij ;-) Knippen en plakken klinkt mij heel nuttig in de oren hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig!!
    vooral je laatste moodboard...wat ik me altijd af vraag hebben anderen die direkt voor handen liggen...vertel mij eens hoe?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk ziet het eruit en wat is je lijstje gaaf geworden, lekker hè dat knippen en plakken. Ik word er ook altijd zo blij van. Libelle`s worden bij mij ook altijd leeggeknipt voor ze echt de bak in gaan. Al met al ben je gewoon superrrr nuttig bezig geweest :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey das wel een leuk idee want heb ook een Libelle verslaving ,hoe maak je dat juist?? Grtjs en jullie hebben een heel fijne gezellige blog ,ben blij dat ik hem heb ontdekt! grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat zien die cupcake`s er supper lekker uit en je moodbord is ook leuk gedaan fijne dag rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke reacties!! ;-)
    En zo´n fijn idee dat er meer mensen zijn die dit doen... ik voel soms wel een tutje hoor! haha....
    Heb een groot, antiek bureau waarin inmiddels twee laden vol liggen met leuke knipsels, teksten etc.
    Heidi is al even besmet met het virus, en we bewonderen dan ook altijd hevig elkaar kunstwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....