dinsdag 12 april 2011

Op citytrip naarrrr...


...Amsterdam!

Onze enige echte eigen hoofdstad en
tegelijkertijd onze meest favoriete
stad op eigen bodem!


Eindeloos slenteren door 'De negen straatjes'...
Heerrrrlijk... ZO VEEL leuke winkeltjes, mooie
etalages en aardige mensen!


Als ik in A'dam ben....
...voelt het altijd als vakantie,
...ben ik echt toerist in eigen land,
...heb ik het idee steeds weer iets nieuws te ontdekken,
...vind ik de mensen aardig,
...hoop ik allltijd de echte A'dammers te treffen
'Sal ik het ff in een tassie doen, schat?!'
...heb ik de neiging om naar alle Japanners, Spanjolen,
Italiano's en de rest te roepen; 'Cool he, hierrrr!!'
...denk ik altijd; 'Zal ik er gewoon voor een tijdje gaan wonen?'

Tot zover mijn ode aan A-m-s-t-e-r-d-a-m :-)


Kijk voor meer citytrips bij onderstaand label!

9 opmerkingen:

  1. Oh Amsterdam... wat heerlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ge-wel-dig! ik ga vaste prik ieder jaar naar
    A'dam, genieten!!

    groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi hé...onze hoofdstad. Ik kom er niet zo vaak...lang reizen maar die 9 straatjes zijn vaste prik als ik er naar toe ga. Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I envy you and miss this beautiful country))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig zo'n dagje Amsterdam! Ik ga er ook maar weer eens een plannen!

    Lieve groetjes van Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amsterdam is en blijft een gezellige stad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gjigji, mooie plaatjes weer. Die zwanen bloembakken haha zo fout maar zo leuk....heerlijk allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....