vrijdag 29 april 2011

Queensday...




Inspiratie uit de Margriet...
Ik vond het zulke gezellige plaatjes!
 Vorige week liep ik tegen onderstaand
geweldig leuke tasje aan bij het Kruidvat!
Het hangt vast klaar voor morgen!
Verder vandaag even een koninginnedag-waardige
corsage gemaakt!!

Het is bijna zover.... Queensday!
Ik heb er zin in...
Het is altijd zo'n gezellige, kneuterige dag!
We voelen ons even allemaal zeer verbonden met elkaar,
we stemmen voor één dag onze kleding ALLEMAAL op
elkaar af en.... We eten massaal een oranje tompouce!
Voor onze lieve Bea en gevolg word het weer een drukke
dag, waarbij ze dan ieder jaar weer enthousiast mogen reageren
op activiteiten als koekhappen, stelten lopen, volksdansjes
en ander plaatselijke (on)geneugten.
Petje af... diep respect... ik zou er geloof ik zo vreselijk
melig van worden!
Ben benieuwd naar de outfits van de prinsessen!
Dames, geniet en natuurlijk lezen we wel weer terug
wat een ieder heeft uitgespookt :-).
Oh ja, adresjes voor gezellige vrijmarkten zijn nog
welkom (in Z-Holland!)



3 opmerkingen:

  1. Fijne koninginnedag! (aan de outfit zal het niet liggen ;))

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou inderdaad diep respect! Ze moeten altijd maar de moed opbrengen om uberhaupt al vrolijk te doen. Pfffff ik zou het niet kunnen. En jullie lekker die leuke tas volgooien met allerlei ongein! Geniet ervan!
    Hartelijks.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zie ik daar een corsage van een gehaakt bloempje? Jeeeeeeej! Goed hoor ;-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....