zaterdag 16 april 2011

Rommelmarkt....

Vinden jullie het ook zo´n heeeeeerlijke zaterdagmorgen-besteding : de rommelmarkt!
Mijn moeder gelukkig wel, dus vanmorgen in alle vroegte bij mn ouders ontbeten en op naar de rommelmarkt. Drie schattige kopjes gescoord! Ben ik blij mee!!

Vanmiddag de hightea, de foto´s volgen morgen!! Mijn `nieuwe´ kopjes matchen in ieder geval perfekt!
Tenslotte... heb in Amsterdam een rolletje Japans-tape gekocht, vond het best duur ( 4,- ofzo ) maar inmiddels wel blij mee!! Mn grijze muur pimp ik op met mooie teksten en foto´s en als ik het zat ben gaat het er zo van af!

n Fijne zaterdag!

Met deze post doen we mee met 'Flea Market Finds'
van de geweldige blog http://www.herlibraryadventures.blogspot.com/
Heb dit blogje pas ontdekt en ben fan!!  


 

7 opmerkingen:

  1. Wat hebben jullie samen leuke dingen gevonden! De kopjes zijn beeldig...ik wilde ook graag vanmorgen maar ik denk dat 't morgen wordt...op zaterdag moeten er ook boodschappen en andere dingen gedaan worden en sja, twee kinderen hebben ook aandacht nodig ;)
    Maar morgen...sta ik vroeg op :)

    Veel groetjes, Veronique

    en geniet van je aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie aankopen hebben jullie gedaan,leuk het japanse lint,apart,fijn weekend verder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goede vangst! goed begin van t weekend ;)

    groetjes daan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vondsten gedaan en ja een heerlijke zaterdagmorgen besteding!
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik zou weten dat ik zulke mooie kopjes zou scoren, wil ik ook wel vroeg opstaan!:D

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig aankoop:)
    ben ook lichtelijk uitgedrukt- verslaafd aan kringloop en rommelmarkten:) maar, kan niet altijd iets leuks vinden...meestaal wat ik zie is een echte rommel:)
    fijne zondag:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat grappig! Ik was vandaag bij de Kringloop en zag van die koddige kopjes en toen dacht ik: dat vinden de dames van Wit en Bont vast héél leuk. Haha. Maar verder ben ik niet gebrainwashed door de blogwereld hoor ;-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....