zondag 3 april 2011

Vintage Amsterdam!!


Ons mini-stedentripje naar A'dam levert weer veel
bloginspiratie op :-)
Voorlopig zijn we er nog niet klaar mee, hoor!
Heeerrrrrlijk om met bergen adresjes/routes en tips
op stap te gaan.
'De Negen straatjes', de Jordaan, de Haarlemmerdijk....
Shop, shop, shop till you drop!
Bij 'Het Grote Avontuur' een notitieboekje van
'Dottie Angel' (zie blogroll) gekocht. Ik ben groot fan!



Oelalaaa...is deze jurk geen plaatje??!
Het is really vintage en ik ben er errrrg blij mee!
Gekocht bij 'Wini vintage', http://www.winivintage.nl/
Een ge-wel-di-ge vintage kledingzaak met ook
heel veel accessoires en stoffen/spreien.
'Laura Dols', http://www.lauradols.com/ is qua vintage kleding ook
echt een aanrader, maar heeft vooral ook heeellll veel
mooie retro en vintage stofjes, kussenhoezen,
dekbedhoezen, kleedjes etc.

Even de adresjes:
Wini Vintage : Haarlemmerstraat 29
Laura Dols : Wolvenstraat 6 / 7


En....de H&M op de Dam heeft een 'HOME'-afdeling!!
(dankjewel Maaike vr de tip :-))
Heeelll leuk, origineel concept en veel mooie spullen.
Heb het erg bescheiden gehouden; servetjes (zie foto) en
een tafelloper.
De schaal van Regout en de glaasjes + mok zijn
Kringloopvondsten van pas geleden...

Ha ha, soms vraag ik me af; zullen jullie dit werkelijk
interessant vinden om allemaal te lezen?
Maar ja, dan bedenk ik me maar dat ik er in ieder geval
zelf veel lol aan heb :-).

Bedankt voor ALLE gezellige, lieve, grappige
reacties die jullie regelmatig plaatsen.
Wij vinden het AWESOME!!

7 opmerkingen:

  1. O jaa, ik ben ook fan van Dottie Angel. En de website van het grote avontuur heb ik pas heel recentelijk ontdekt, vua een griekse blogster nota bene.
    Groetjes, Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja zeker, dat vinden wij zeker interessant om te lezen :) En je moet vooral ook posten wat je zelf leuk vindt en niet wat je denkt dat mensen leuk vinden!
    liefs Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk leuk! Ik heb de jurk in het echt gezien en hij is precies zo als op de foto!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk om over mijn eigen stad te lezen door andere ogen! En het kussentje hieronder is echt geweldig geworden, ik heb zelf ook nog zo'n geborduurd tafereeltje liggen, klaar om een kussen te worden.
    Fijne week weer lieve dames!
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love it)))
    amsterdam beautiful city and these postcards with black houses - my favorite))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die jurk is om op te vreten! Wat een vondst! Moet.ook.naar.Amsterdam!
    Fijne week,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind het heeerlijk om te lezen! toppie!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....