dinsdag 5 april 2011

What's in a name....


Ik kan het soms niet laten....
Dan ben ik in de Kringloop en dan zie ik weer zo'n
grappige titel met mijn naam en dan moet ik het
boekje gewoon kopen. Het komt er meestal niet van
om ze te lezen, maar de kaftjes zijn vaak leuk!!
Het grote boek (bovenste foto) heb ik eigenlijk
gekocht voor de plaatjes.... er zitten ge-wel-di-ge
plaatjes in!


Op school dacht iedereen altijd dat het grappig was om
het liedje van 'Heidi in de bergen' te zingen en tijdens
het skien heb ik maar liever helemaal niet dat mensen
mijn naam hard roepen. Ik heb een hekel aan
'twee vlechtjes', op de een of andere manier roept
dat zowiezo veel jodelahitieieie effect op.
Bovenstaande spulletjes kreeg ik pas van mijn moeder,
had ze nog ergens in een doos van vroeger
gevonden... Stiekem toch wel erg leuk!
Het boek heb ik vroeger van mijn opa en oma
gekregen en hangt van ellende nog aan elkaar....
ik heb het letterlijk stuk gelezen :-).

3 opmerkingen:

  1. Helemaal geweldig je heidi-spullen! Als je Makkie had geheten dan was het Makkie-Kakkie of je bent zeker niet voor de poes, of je ziet er niet uit alsof je makkelijk bent. Draag je naam maar heerlijk met trots want ik denk dat je op elke naam wel wat variaties kunt bedenken.
    Hartelijks. Makkie-Kakkie de niet voor de poes dame die altijd moeilijk doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk jeugd sentiment.....
    Mooie vondsten.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooowwh dat zijn nog schatjes die spulletjes uit de oude doos van jou. Je wilt niet weten wat er van mij van zolder kwam. Keiharde piëdro schoentjes, bruine hè echt TE lelijk en een oranje gebreid pakje ook echt TE lelijk, het enige mooie vond ik een zilveren hart aan een roomwitte ring. Maargoed toen was het IN. Heidi heb ik ook echt helemaal stuk gelezen en de film heel vaak gekeken, wat een jeugdsentiment...heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....