woensdag 25 mei 2011

Blommetjes op woensdag!!



Wat een gezelligheid, al die bloemetjes in bloglandia!!
Bloemen staan voor mij gewoon voor GENIETEN!
Ben daarom ook erg blij dat het allemaal welig tiert
op m'n terrasje!!
(of was het nou telig wiert??! Dat heb je als je vaak
denkt dat het grappig is om letters om te draaien...
Wat normaal is vergeet je dan gewoon!!) ;-)

Lieve dames, ik ga snel nog even verder rondneuzen!
Gaan jullie mee?! Veronique kwam met dit reuze
leuke idee, dus ga naar http://www.vipderoos.blogspot.com/

4 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijkheid al die leuke kleurtjes! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn anders wel grachtige paraniums ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha! Met zo'n prachtige sundaville MOET je wel tevreden op je terrasje kunnen zitten...hoewel die geranium OOK een snoesje is, hoor!
    Veel plezier van 't genieten!
    Groetjes 'Tante Trijns'

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben gek op geraniums. Dan maar niet hip, haha! Ik ben ook gek op bloempjes op het balkon. Vriend en ik zeggen altijd 'balcoooowni' en dat flapte ik er dus pas uit tegen mijn baas... ahem!
    Groetje, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....