dinsdag 17 mei 2011

Een dagje 'rommelen'....



Dagje vrij, dagje rommelen...dat zijn altijd fijne dagjes!!
Oelala, ik ben aan de haak en ik vind het echt verslavend!
Met dit stapeltje 'Squares' ga ik m'n eerste kussenhoesje
maken! Moet nu alleen nog uit zien te vogelen hoe ik de
squares aan elkaar vast ga maken...
Verder blijft bloemetjes haken ook fijn!
De grote bloem heb ik gemaakt n.a.v. een tutorial
bij 'Happy in Red' (zie onze blogroll)!
De etagere heb ik vorige week bij de Kwantum gekocht,
is het geen snoepie?!


Verder was ik weer eens toe aan verandering voor het raam.
Zag van 't weekend in de 'Seasons' leuk idee met vaasjes en
glaasjes die opgehangen waren... Zo gezien, zo gedaan!
Het linkse flesje is gewoon een sapflesje van de AH.


En omdat rommelen zo fijn is, ging ik nog even verder
en maakte ik even snel een 'collage' met zelfklevend
satijnband (ooit bij Kruidvat). Werkt ideaal moet ik
zeggen...

Nou en toen al dat 'rommelen' was gedaan en de dag
bijna voorbij was ging ik
schoonmaken...
Bij mij gaat het allltijd in die volgorde en
allltijd heb ik weer het voornemen om het nou eens
andersom te doen.
Het klinkt altijd zo geweldig, want dan kun je jezelf
ergens mee 'belonen'. Tja, niet mijn ding geloof ik!

Dusss, fijne avond, ik ga nog even lekker
aan de schoonmaak!

7 opmerkingen:

  1. Niks mis met de gekozen volgorde. Als het uiteindelijk niet van het schoonmaken komt heb je wel een heerlijk dag gerommeld! Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he ja eens even uit de band springen dat is supper leuk niet alles op tijd een op zijn plaats groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gááf dat de bloem is gelukt!! Echt TOP!! Ben trots hoor ;-) En verder weer eens twee zielen één gedachte, want heb ook net zo'n AH fles uitgespoeld om bloempies in te zetten, hihi!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de squares helemaal geweldig! Is het een beetje te doen als je net als ik niet een echte 'haakster' bent? En heb je enig idee waar ik een patroon kan vinden (liefst met foto's ;)) De vaasjes vind ik helemaal gezellig!

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat beloofd een heel mooi kussenhoesje te worden! Fijne kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahahah,wat ben je lekker bezig! ik doe het altijd net andersom... kan ik gelijk m'n frutsels gezellig neerleggen zonder eerst te poetsen... en ik moet vaker naar de Kwantum!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een mooie squares. Ik ben zo benieuwd naar het kussen resultaat en wat zijn de kleurtjes ook mooi, ik hou ervan. je bloemen zijn ook heerlijk vooral de donkergroene vind ik leuk van vorm. Het is idd echt verslavend hè, ik zit ook iedere vrije minuut te haken naast m'n vent op de bank. Voor hem heeft haken nog een beetje een stoffig imago en hij denkt ook echt dat ik de meest aantrekkelijkste haakster ben die er bestaat :-)))
    Over dat poetsen...bij mij is het meestal ook een achteraf zaak. Vaak kom ik mezelf dan wel weer tegen das dan wel weer jammer, dat heb je met een gezinnetje. Ach aan de andere kant, stoffen kunnen we altijd doen toch.

    Liefs, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....