maandag 23 mei 2011

Een hoog ´HEBBEN´ gehalte!!


Een vriendin van me had van 't weekend
een heelll leuk jurkje aan (het plaatje rechts onder)...
Ze had een winkeltje ontdekt in Brielle,
genaamd 'Djooz' en daar verkopen ze het
Schotse kledingmerk 'Ness'.
Ben natuuurrrlijk gelijk gaan googelen.
Voor een overzicht van de collectie EN
postorder, ga naar http://www.nessbypost.com/

Ik ben fan!
Echt een ge-wel-dig leuke
collectie!!!



Het jasje linksonder... Oelalaaa,
een HOOG 'hebben'- gehalte!!

Ciao bella's!!

3 opmerkingen:

  1. Doe mij dat jasje maar....helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yep, dat jasje is TOP (misschien een beetje kort?) en dat blauw-groene beursje is ook leuk. Verder is het me echt te zooooooeeeeet (van roze gaan mijn tanden rammelen).
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....