dinsdag 31 mei 2011

Give - Away - Time bij Wit en Bont...


Ein-de-lijk een Give-Away!!

Waarom?! Omdat we ontzettend genieten van al
jullie leuke, gezellige, mooie en maffe reacties!
En..omdat we natuurlijk erg genieten van al jullie mooie blogjes!

Wat?! Een gehaakte slinger om de naderende zomer te vieren...
Dusss...vrolijke kleurtjes!! (Zeg maar gerust een BONTE slinger)
Er hangen ongeveer 12 kleine 'Granny's' aan en kleuren zijn naar
EIGEN keuze!! We willen natuurlijk graag dat ie optimaal matcht
met je interieur :-)!

Wanneer?! Tot en met 10 juni kun je laten weten of je
mee wilt doen door hier een berichtje achter te laten.
We vinden het fijn als je volger bent (of wordt :-)) en natuurlijk ook heelll
fijn als je een link op je blogje plaatst (maar geen must hoor).

Hoe?! Laat een berichtje achter en benoem welke kleuren
jouw slinger moet hebben (je kunt het dus zo Wit of Bont
maken als je zelf wilt). En...of het effen Granny's moeten
zijn of 2-kleurige Granny's.
Je kunt kiezen uit de volgende kleuren: licht- en donkerroze,
lichtgeel, groen (grasgroen en aquagroen), wit, rood.

Nou, zeg het voort, zeg het voort!! :-)

Liefs, Chrissie en Heidi

19 opmerkingen:

  1. Jee, wat leuk! Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor, ik doe mee en de kleuren mag je zelf kiezen hoor, hoe kleurrijker hoe beter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat leuk!Ik sluit mij graag aan in het rijtje geluksproevers. En ik hou van rose.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig....pastel.....dat zijn mijn kleuren.....leuk !! liefs fijne avond van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So nice! I dont know if i can join here form Norway..:P
    But if i can, i would like to! Love your blog!!
    And i looove pastels! Espesially pink and turqois/light blue or white...
    Hugs, Janni:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag mee! Leuk een gehaakte slinger! Ik maak ze alleen van stof:-)
    Ik vind alle kleurtjes leuk!
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke Give Away, ik doe graag mee!

    De tweekleurige granny's vind ik super, maar om en om zou ook gaaf zijn hihi

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Struikel ik op jullie blog, kan ik meteen meedoen aan een give away! Graag natuurlijk! Mocht ik winnen, lekker kleurig is leuk. Zelf ben ik(samen met m'n maatje) sinds kort aan 't bloggen geslagen (vandaar dat struikelen) en was op zoek naar leuke/mooie en inspirerende blogs......... Nou, da's gelukt! Ik kom zeker vaker neuzen!

    Groetjes,
    Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ow leuk leuk. Ik wil graag meedoen en met jullie gezellige smaak komt het wel goed met die kleuren. Laat ik in volste vertrouwen aan jullie over :-)

    Liefs Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik Rachel doe mee!!Want Fija kan zo'n slinger zelf maken:P en familie mag vast niet mee doen! Dus doe ik maar mee!:D

    Liefs Raag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik, je bloedeigen zusje, wil ook meedoen en vind dat familie voorgaat, dussss :P! Haha! En dan mag ik zeker mijn eigen roze draad inleveren als ik een roze wil, hihi! Kind ik ben trots op je, tis zoooo nice geworden :D! Koessie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe graag mee met de give away. Wat een gezellige slinger. Wat de kleuren betreft zit dat altijd wel goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. He lieve dames van Wit & Bont,
    Het is leuk om te lezen hoe jullie geinspireerd worden door Bijzonder Plekje, maar op mijn beurt doe ik hier ook inspiratie op! Wat een leuke give away, ik doe graag mee (wit & roze).

    Laten we elkaar blijven inspireren,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja jo ..ik heb toch even niet goedopgelet, de laatste week. Komt door het mooie weer en werk!! Maar een leuke give away, vrolijkheid die kunnen we altijd wel gebruiken in huis. ik ben in Julie jarig...dus wie weet. Ik ga voor grijs/oud roze/wit..ik plaats jullie linkje..succes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke give-away! Ik doe graag mee. En mocht ik winnen, dan ga ik graag voor een witte slinger.


    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk zeg! Ik doe graag mee. En effen wit en lichtroze zou super staan op mijn werkkamer.
    x Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe eigenlijk nooit mee aan zoiets maar ik vind het leuk om nu ook eens mee te doen. Ik ga voor de kleuren wit/licht roze als dat mag.
    Leuk!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, wat mooi! Ik doe graag mee :D De gele vind ik echt heel erg mooi in combinatie met wit. Ik ga duimen... Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oeh, wat leuk!
    Ik doe mee hoor (:
    Ik vind de tweekleurige het mooist.
    lieefs

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....