donderdag 26 mei 2011

- Granny - Slinger - Square -


 

Zo ladies, hopelijk waaien jullie niet weg...
Met een zeer oud huisje is wind toch altijd
een beetje spannend. Hier en daar rammelt
en klappert er 't een en ander...
M'n openslaande deuren waaien soms spontaan
open, wat vooral 's nachts niet altijd prettig is!
Maar ach, men moet er wat voor over hebben om
in nostalgische sferen te leven ;-)

Bij deze mijn gehaakte slinger!
Ik ben er stiekem wel een beetje trots op :-)
Het staat zo vrolijk!!
En... het is een kort en bondig project,
daar hououou ik van. Want ja, die geweldige
gehaakte spreien zijn om te kwijlen, maar dat
moet toch echt een immens (lees; heeellll
landurig) project zijn!!

Fijne avond!

10 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er gezellig uit! Tja, ik ben ook helemaal weg van granny squares...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik hou ook van de kort en bondige DIY's En alle varianten van slingertjes passen goed in deze categorie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha...dat is dan wel een vrolijk "snelle" slinger. Als die maar goed vast zit..want hij is echt iets om trots op te zijn. Hoe goed met die wind, fijne avond, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooohh hij is echt gaaf en ik vind die gehaakte sprei over je bank ook helemaal leuk...dat kleurtje. Echt plaatjes om trots op te zijn.
    Ik ben dan wel golfjes aan't haken maar die granny's moet ik dan ook weer leren hoor maargoed ik denk dat als je de basissteken weet dat je al een heel eind komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg vrolijk slingertje! Heerlijk dat haken toch?
    Goed gelukt projectje. Groetjes, claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi wat een scheetjes je gehakte bloemetjes super groetjes rommy fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Coole slinger!! Tsja, ik ben net begonnen aan een sprei en ik heb nog tig andere rondslingerende haakprojecten. Oeps. Wie zegt dat je iets moet afmaken waar je aan begint? Ahem... sorry mam ;-)
    Fijn weekend!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ghe ghe...ik snap 'm helemaal ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful granny squares and I love yor blog!

    Thank you for commenting on my polka dots, and I was happy to see that you decided to follow my blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....