zaterdag 21 mei 2011

Happy Saturday...



Wat een heerrrrlijk weer vandaag!
IDEAAL weer voor een rommelmarkt!
De kerk van Chrissie pakt het altijd heeelll groots
aan en ik maak daar dankbaar gebruik van...
Oelala, wat heb ik weer leuke dingen gescoord!
De stoeltjes zijn enig he?!
Ik heb echt een hekel aan meubeltjes schuren, verven
etc, al vind ik het resultaat dan altijd wel weer heel
erg geweldig. Nou, geen idee wie dit klusje op zich
heeft genomen, maar ik ben diegene erg dankbaar!
Precies mijn kleurtjes!!

In m´n favo kleurtjes nog meer leuke meuk!!
De kettingen vind ik geweldig, het emaille bakje
en de plastic bekers met roosjes erg cute



Een lichtgeel laken met roosjes, kaarsen en
een TE schattige kop en schotel...
Ik ben blij, blij, blij...


En omdat ik nou eenmaal foto´s blijf maken als
ik m´n camera in handen heb... Nog een paar plaatjes
van m´n dakterras! Mijn fijne plekkie!!

Hoop dat jullie ook allemaal genoten hebben!
Fijne avond!!

10 opmerkingen:

  1. sooooooooo nice :D! En zo fijn dat ik ook mee was en mocht meehelpen sjouwen, maar het paste in corsje, joehoee! Ik ga mijn meuk ook nu eerst maar eens afwassen meeblerend met de nonnen van de sound of music :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goede vondsten! Het kopje & de bekertjes! Prachtig! Wat heerlijk om naar te kijken!

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zoho goed gescoord zeg!! volgende keer wel tippen he zo'n rommelmarkt ;)

    fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk! vooral die lage roze bloempot op de eerste foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh wauw wat leuk!! super stoeltjes en je terras is een super gezellig plekje!
    fijne zondag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad een heerlijke rommelmarktdag. Helaas heb ik niet zulke leuke vondsten gedaan als jou ;)

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi wat een supper stoeltjes echt leuk de ander prutjes zijn ook lief maar je stoelen supperrrrrrrrrrr lief rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke spulletjes!
    ik vind het kopje super!!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Wij hebben 6 van die (verschillende) stoelen rond de eettafel staan in dezelfde kleur geverfd. Zelf geschuurd en geschilderd (jaja, inderdaad een k klus, maar het resultaat mag er echt wezen).
    Leuke frutsies heb je weer gekocht! Barst je huis nog niet uit zijn voegen? ;-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Whieee, Volgens mij zijn jullie echt op dezelfde rommelmarkt geweest. Ik herken wat spulletjes. De meubels heb ik dit keer gelaten voor wat het was ( mijn opslag puilt uit :-)Verder is die rommelmarkt echt toppie, ik ga er ieder jaar met mijn paps heen. Leuk leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....